Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 


Pusťte starosti o kotel z hlavy, nechte to na nás

Se službou ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ získáte kontrolu kotle a spalinové cesty v 1 den a snížíte svou spotřebu plynu až o 15 %.

Jen za 249 Kč měsíčně

Co vše získáte s ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ?

Vše v jeden den od profesionálů

Ve stejný den provede náš technik kontrolu, příp. čištění spalinové cesty a zkontroluje také plynové zařízení.

Rychlá oprava nefunkčního kotle

Ve vlastní síti techniků opravujeme kotle bez nutnosti dokládat jejich stáří.

Termíny hlídáme
za vás

Každý rok se vám vždy včas připomeneme s návrhem návštěvy našeho technika.

Archivace dokladů

Elektronické kopie formulářů o kontrolách kotle a spalinové cesty máte u nás vždy k dispozici v MŮJ ČEZ.

Nabídka nového kotle

Pokud je váš stávající kotel v nevyhovujícím stavu, připravíme pro vás nezávaznou nabídku na nový plynový kotel.

Snadná komunikace

Jednoduše s námi vyřídíte vše potřebné – buď telefonicky nebo kdykoli online v MŮJ ČEZ.

Proč je důležitá pravidelná kontrola plynového zařízení a spalinové cesty?

  • Technik seřídí zařízení na správné hodnoty, a vy tak snížíte spotřebu plynu až o 15 %.
  • Pravidelnou péčí prodloužíte životnost plynového zařízení.
  • e> Kontrola zajistí jeho správný a bezpečný chod.
  • Pravidelná kontrola pomáhá předejít nejčastějším poruchám plynového zařízení.
  • Pravidelná kontrola spalinové cesty je povinná ze zákona.

Máte zájem o ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ

Zanechte nám na sebe kontakt a my se vám nejpozději do 2 pracovních dnů ozveme.

Nebo zavolejte na 371 100 333

v pracovní dny od 8 do 16 hodin

Nebo využijte možnost on-line sjednání v

MŮJ ČEZ
Pořiďte si nový kvalitní kotel Viessmann již od 35 835 Kč
Chci vědět více

Nejčastěji řešíte

Zajímá vás něco dalšího nebo jen potřebujete s něčím poradit? Toto jsou nejčastější situace, které řešíte.

Práce technika zabere zhruba 30-60 minut, během kterých technik:
  • Zkontroluje a vyčistí jednotlivé součásti zařízení. Při tom se vždy řídí podle předpisů výrobce.
  • Změří tlak plynu, těsnost plynových spojů a zkontroluje funkčnost bezpečnostních prvků.
  • Změří emise a účinnost spalování kotle.
  • Provede kontrolu a případně i čištění odvodu spalin ze zařízení.
V rámci kontroly se technik zaměřuje na správné fungování a nastavení spotřebiče a provádí čištění, nevěnuje se opravě plynového zařízení. Po provedení kontroly Vám na místě předá Záznam o kontrole plynového zařízení. Ten Vám spolu se Zprávou o provedení čištění a kontroly spalinové cesty uložíme také do aplikace MŮJ ČEZ, kde ho budete mít kdykoliv k dispozici. Další detailnější informace najdete v sekci PODPORA.
Poruchu můžete nahlásit pohodlně online v MŮJ ČEZ, případně na lince 371 100 333. Po nahlášení se vám nejpozději do 24 hodin ozve telefonicky náš technik a doptá se na potřebné informace. Pokud není možné poruchu vyřešit po telefonu, domluvíte se na termínu opravy.
Po zaplacení prvního vyúčtování se vám nejpozději do třiceti pracovních dní ozveme prostřednictvím SMS a e-mailu s návrhem termínu kontroly. Pokud vám navržený termín kontroly vyhovuje, potvrdíte ho jednoduše odpovědí na SMS zprávu, v MŮJ ČEZ nebo telefonicky na čísle 371 100 333. Termíny dalších pravidelných kontrol nechte na nás, každý rok se vám vždy včas ozveme s návrhem návštěvy našeho technika, nemusíte nic hlídat sami. Pokud termín nepotvrdíte, další vám vygenerujeme nejdříve za 30 dní. Případně můžete zavolat na linku 371 100 333 a my se pokusíme pro vás najít vhodnější termín. Potvrzený termín je závazný, ale lze ho zrušit nejpozději do 24 hodin před plánovaným datem. Pokud potvrzený termín nezrušíte, ale neumožníte našemu technikovi kontrolu uskutečnit, termín kontroly na daný rok vám propadne.
PŘEJÍT DO PODPORY