Co je podání
Podáním se rozumí podnět zákazníka týkající se smluvního vztahu, kterým se zákazník domáhá nápravy v případě, kdy nebyl spokojen s vyřízením své stížnosti či reklamace dříve podané u příslušné společnosti Skupiny ČEZ.
Doručením podání Ombudsmanovi ČEZ mu dáváte souhlas k tomu, aby si vyžádal od příslušných společností Skupiny ČEZ uvolnění veškerých informací vztahujících se k vašemu případu včetně případné korespondence, záznamů telefonických hovorů, údajů z informačního systému apod.
Písemné podání | (PDF) | 48 kB |
Úplným a přesným vyplněním formuláře výrazně urychlíte proces vyřízení vašeho podání.
Co je námět
Námětem se rozumí podnět zákazníka směřující zejména ke zlepšení zákaznických služeb poskytovaných společnostmi Skupiny ČEZ. O přijetí námětu je vždy podatel vyrozuměn. Ombudsman posoudí, zda je obdržený námět relevantní, a v případě kladného výsledku doporučí příslušné společnosti, aby realizovala změny v postupech nebo dokumentaci. O výsledcích uplatnění námětu však již podatel informován není.
Písemné zaslání námětu | (PDF) | 47 kB |