Dodavatelský portál SAP Ariba
-
Elektronická komunikace se Skupinou ČEZ probíhá na platformě SAP Ariba, která slouží k elektronické komunikaci a výměně dokumentů v rámci konkrétních obchodních případů.
-
Chcete-li s námi obchodovat prostřednictvím dodavatelského portálu SAP Ariba, je nutné nejprve získat pozvání k registraci od našeho nákupního oddělení. Pokud již máte kontakt na odpovědného nákupčího Skupiny ČEZ, obraťte se přímo na něj, aby Vám zajistil zaslání registračního e-mailu. Alternativně můžete využít Service Desk Skupiny ČEZ a požádat o registraci na portál. Využití Service Desk však ještě neznamená, že se automaticky stanete dodavatelem Skupiny ČEZ. Pro tyto potřeby doporučujeme sledovat veřejné zakázky vypsané v Národním elektronickém nástroji (NEN), kde se můžete přihlásit do výběrových řízení na dodávky pro Skupinu ČEZ.
Registrace na dodavatelský portál
Jednoduchý návod, jak se zaregistrovat do SAP Ariba. Můžete se registrovat po dohodě s nákupčím ze Skupiny ČEZ či zasláním požadavku na Service desk. Pro registraci je nutné zaslat vyplněné Pověření / Sdělení k zastupování společnosti.
Uživatelské návody a videomanuály
- Základní orientace
- Registrace
- Účast ve výběrových řízeních/aukcích
- Potvrzení objednávek
- Podpora ze strany SAP Ariba
Nevíte si rady? Zde najdete kontakty a odkazy na podporu dodavatelů.