Informace k výrobnímu EANu

Pokud jste naším zákazníkem, a máte zájem, abychom za vás převzali odpovědnost za odchylku, napište na vyrobny@cez.cz. Do předmětu uveďte: „Chci převzít odpovědnost za odchylku“ a do těla e-mailu uveďte EAN výrobny, pro kterou máme převzít odpovědnost za odchylku.

Následně vás budeme informovat, ke kterému datu jsme odpovědnost za odchylku převzali. 

 

 

Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 

Informace k výrobnímu EANu

Pokud jste naším zákazníkem, a máte zájem, abychom za vás převzali odpovědnost za odchylku, napište na vyrobny@cez.cz. Do předmětu uveďte: „Chci převzít odpovědnost za odchylku“ a do těla e-mailu uveďte EAN výrobny, pro kterou máme převzít odpovědnost za odchylku.

Následně vás budeme informovat, ke kterému datu jsme odpovědnost za odchylku převzali. 

 

 


Podpora Mobil Jak postupovat v případě stížností a reklamací?

Jak postupovat v případě stížností a reklamací?

Mrzí nás, že nejste spokojeni, a rádi bychom zjednali nápravu, proto vždy dbáme na důkladné prověření, když se jedná například o nesoulad nebo tiskovou chybu ve vyúčtování MOBILU OD ČEZ.

S VAŠÍ REKLAMACÍ ČI STÍŽNOSTÍ NÁS PROSÍM KONTAKTUJTE:

  • prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách Napište nám,
  • telefonicky prostřednictvím naší bezplatné Zákaznické linky 800 810 820,
  • osobně na kontaktních místech Skupiny ČEZ,
  • písemně na adrese ČEZ Prodej, a.s., Guldenerova 2577/19, 326 00 Plzeň.

V REKLAMACI ČI STÍŽNOSTI PROSÍM UVEĎTE:

  • kontaktní údaje (jméno a příjmení, adresu, případně IČ),
  • telefonní číslo MOBILU OD ČEZ,
  • čeho se reklamace týká,
  • při reklamaci vyúčtování jeho variabilní symbol nebo číslo daňového dokladu.

Reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejdříve a vždy na ni odpovíme písemně.

Reklamace jsou upraveny Všeobecnými obchodními podmínkami telekomunikačních služeb.

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

K mimosoudnímu řešení sporů mezi spotřebitelem a ČEZ Prodej, a.s. je příslušný:

  • oblast elektronických komunikací: Český telekomunikační úřad, více informací naleznete na www.ctu.cz.
  • finanční trh, včetně platebních služeb: finanční arbitr, více informací naleznete na www.finarbitr.cz.

ostatní oblasti: Česká obchodní inspekce, více informací naleznete na www.coi.cz.

Potřebovali jste něco jiného?


Dne 17. 3. 2025 rozhodl insolvenční soud o úpadku společnosti XSOLAR REUSE SYSTÉM a.s. (dříve REMA PV Systém, a.s.).

Provozovatelé FVE, kteří měli s touto společností uzavřenou smlouvu o kolektivním plnění, mohou uplatnit své pohledávky v rámci insolvenčního řízení nejpozději do 19. 5. 2025 prostřednictvím zvláštního formuláře.

Dle argumentace rozhodnutí o úpadku nemohou být pohledávky jednotlivých věřitelů XSOLAR REUSE SYSTÉM a.s. vyplaceny ze strany insolvenčního správce přímo jim, ale mohou být převedeny výhradně jinému (oprávněnému) kolektivnímu systému, který má s daným provozovatelem FVE v současnosti uzavřenou (novou) smlouvu.

Vzorová smlouva o kolektivním plnění, kterou mohou provozovatelé FVE uzavřít se společností ČEZ Recyklace, s.r.o., je dostupná na webových stránkách této společnosti.