Mrzí nás, že nejste spokojeni, a rádi bychom zjednali nápravu, proto vždy dbáme na důkladné prověření, když se jedná například o nesoulad nebo tiskovou chybu ve vyúčtování MOBILU OD ČEZ.
S VAŠÍ REKLAMACÍ ČI STÍŽNOSTÍ NÁS PROSÍM KONTAKTUJTE:
- prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách Napište nám,
- telefonicky prostřednictvím naší bezplatné Zákaznické linky 800 810 820,
- osobně na kontaktních místech Skupiny ČEZ,
- písemně na adrese ČEZ Prodej, a.s., Guldenerova 2577/19, 326 00 Plzeň.
V REKLAMACI ČI STÍŽNOSTI PROSÍM UVEĎTE:
- kontaktní údaje (jméno a příjmení, adresu, případně IČ),
- telefonní číslo MOBILU OD ČEZ,
- čeho se reklamace týká,
- při reklamaci vyúčtování jeho variabilní symbol nebo číslo daňového dokladu.
Reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejdříve a vždy na ni odpovíme písemně.
Reklamace jsou upraveny Všeobecnými obchodními podmínkami telekomunikačních služeb.
MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
K mimosoudnímu řešení sporů mezi spotřebitelem a ČEZ Prodej, a.s. je příslušný:
- oblast elektronických komunikací: Český telekomunikační úřad, více informací naleznete na www.ctu.cz.
- finanční trh, včetně platebních služeb: finanční arbitr, více informací naleznete na www.finarbitr.cz.
ostatní oblasti: Česká obchodní inspekce, více informací naleznete na www.coi.cz.