MOBIL OD ČEZ je dostupný na 99 % území České republiky a vyrovná se svým pokrytím všem současným operátorům na našem trhu. Přesné pokrytí vaší lokality signálem si můžete prohlédnout na interaktivní mapě.
Roaming je doplňková služba umožňující využívání služby MOBIL OD ČEZ i v sítích smluvních operátorů v zahraničí. Službu lze užívat kdekoliv na území pokrytém signálem smluvního zahraničního operátora. Na SIM kartách MOBILU OD ČEZ je služba roaming v počátečním nastavení automaticky vypnuta. Ceny pro konkrétní roamingové zóny naleznete v ceníku.
Roaming si můžete aktivovat v internetové samoobsluze MŮJ ČEZ, na Zákaznické lince *84, na kontaktních místech Skupiny ČEZ nebo zasláním bezplatné SMS ve tvaru Roaming A na telefonní číslo 999345. Zaslání aktivační a přijetí notifikační SMS je zdarma.
Roaming si můžete v případě potřeby deaktivovat v internetové samoobsluze MŮJ ČEZ, na Zákaznické lince *84, na kontaktních místech Skupiny ČEZ nebo zasláním SMS ve tvaru: Roaming D na telefonní číslo 999345. Zaslání deaktivační a přijetí notifikační SMS je zdarma.
Ceny pro konkrétní zóny roamingu naleznete v ceníku.
Balíčky Internetu a tarify Neomezené volání a SMS s internetem lze využívat na území České republiky a v roamingu v Zóně 1 – EU v plném rozsahu. Výjimku tvoří pouze balíčky a tarify, u kterých je stanoven limit objemu dat využitelných v roamingu v zóně EU.
Balíčky/tarify | Objem dat v ČR | Limit dat v roamingu v zóně EU |
Nekonečné volání, SMS a data | Neomezeně | 25 GB |
Internet 25 GB | 25 GB | 17 GB |
Internet XL | 20 GB | 13 GB |
Internet XXL | Neomezeně | 22 GB |
V některých sítích vám místní operátor v zóně 1 – EU umožní využívat tzv. služby s přidanou hodnotou, které mohou být účtovány zvláštní sazbou. Jedná se například o službu informačních linek, barevné linky apod. Jejich seznam naleznete na stránkách sdružení evropských regulačních orgánů BEREC pod záložkou Value Added Services. Zde si můžete vybrat konkrétní stát EU a podívat se na přehled služeb.
V členských státech EU je možné pro přístup k tísňovým službám (např. přivolání místních záchranných složek) využít jednotné číslo tísňového volání 112. V některých zemích v zóně 1 – EU je možné využít také alternativní přístupy k tísňovým linkám, jako jsou různé systémy varování veřejnosti prostřednictvím SMS zpráv nebo mobilní aplikace. Jejich seznam podle jednotlivých zemí naleznete ZDE, nebo na stránkách sdružení evropských regulačních orgánů BEREC.
Při vycestování do členských zemí EU vám automaticky zašleme uvítací SMS zprávu s informacemi o cenách volání po vyčerpání volných jednotek vašeho balíčku a bezplatným telefonním číslem na naši zákaznickou linku. Pokud si zasílání SMS zpráv nepřejete, kontaktujte nás na zákaznické lince 800 810 820 a ze zahraničí na +420 371 100 100.
V příhraničních oblastech se vaše mobilní zařízení může automaticky připojovat do sítě zahraničního operátora, který má v dané lokalitě lepší signál. Provoz vašeho telefonního čísla se chová stejně, jako byste již byli v zahraničí a využívali služeb roamingu. Na vyúčtování se vám tak mohou zobrazit i roamingové hovory a SMS, aniž byste vycestovali za hranice ČR. Využívání roamingu v příhraničí předejdete tak, že si v mobilním telefonu ručně nastavíte pouze operátora Mobil od ČEZ.
Mezinárodním voláním, SMS a MMS se rozumí provoz z ČR na čísla s mezinárodní předvolbou jinou než +420. Ceny pro konkrétní zóny mezinárodního volání naleznete v ceníku.
Nemusíte dělat vůbec nic. Jedná se o každoroční aktualizaci ceny mezinárodního volání do zóny EU a ceny internetu po vyčerpání datového objemu v zóně EU. Aktualizace ceny probíhá vždy na základě platných kurzů eura vůči Kč. K 15. 5. 2023 tedy snižujeme cenu mezinárodního volání (mezinárodním voláním, SMS a MMS se rozumí provoz z ČR na čísla s mezinárodní předvolbou jinou než +420) z 5,60 Kč/min na 5,40 Kč/min.
Dále jsme snížili i cenu internetu po vyčerpání vašeho datového objemu z 0,053 Kč/MB na 0,051 Kč/MB. Pokud tedy vyčerpáte v některé členské zemi Evropské unie datový limit, který je součástí vašeho balíčku/tarifu, za každý další MB zaplatíte 0,051 Kč. Informaci o případném vyčerpání datového limitu vám vždy zašleme SMS zprávou.
Prémiové služby neboli služby třetích stran jsou standardně neaktivní. Aktivovat je můžete prostřednictvím webové samoobsluhy MŮJ ČEZ, na naší Zákaznické lince *84 nebo kterémkoli Zákaznickém centru. Více informací k prémiovým službám naleznete v ceníku.