Spravujte své energie snadno a kdykoliv online díky naší aplikaci.
Nebo si stáhněte aplikaci
Sledujte aktuální stav spotřeby a snadno zadávejte samoodečty přímo v aplikaci. Ušetřete čas a mějte své náklady plně pod kontrolou.
Udržujte kontrolu nad vašimi financemi díky detailnímu přehledu vyúčtování, záloh a jejich splatností.
Měňte energetické produkty, upravujte platební metody nebo sjednejte nové služby pohodlně online.
Po vyfocení stavu svého elektroměru pomocí fotoaparátu ihned uvidíte odhad vyúčtování.
Zaplaťte za pár vteřin. Rychle, bezpečně a pohodlně s Apple Pay nebo Google Pay.
Do aplikace se přihlásíte rychle a bezpečně pomocí otisku prstu nebo Face ID.
S push notifikacemi budete mít vždy přehled o vyúčtování, samoodečtu a dalších klíčových událostech.
Jak si vytvořím účet v MŮJ ČEZ?
Pro vytvoření účtu použijte e-mail, který jste uvedli při podpisu smlouvy o dodávkách energií nebo dalších služeb. Pokud se rozhodnete použít jiný e-mail, budete potřebovat zákaznické číslo a další údaje ze smlouvy. E-mail, který je už registrován k jinému účtu MŮJ ČEZ, nelze pro novou registraci použít.
Existuje pro MŮJ ČEZ mobilní aplikace?
Ano, doporučujeme ji stáhnout z Google Play pro zařízení s operačním systémem Android a z App Store pro zařízení s operačním systémem iOS (Apple). Stahování z jiných zdrojů může ohrozit funkčnost aplikace i bezpečnost vašeho zařízení.
Jak obnovit heslo?
Pro obnovu hesla použijte e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, které jste uvedli při registraci do MŮJ ČEZ. Odeslání e-mailu může trvat několik minut. Pokud vám odkaz nepřijde ihned, zkontrolujte složky Nevyžádaná pošta nebo Reklamní zprávy.
Jak si přidám jiného zákazníka do svého účtu MŮJ ČEZ?
Přihlaste se do webového portálu MŮJ ČEZ a klikněte na své jméno v pravém horním rohu. Zvolte možnost „Přidat zákazníka“ a vyplňte požadované údaje – zákaznické číslo a datum narození (nebo IČO, pokud přidáváte firmu). Poté odešlete žádost.
Na e-mail daného zákazníka odešleme odkaz, kterým vám udělí souhlas se správou jeho služeb. Po potvrzení se stačí znovu přihlásit a vybrat, na která odběrná místa nebo služby se chcete podívat.
Na koho se mohu obrátit, když potřebuji s aplikací pomoct?
Pokud máte otázky k aplikaci MŮJ ČEZ zavolejte nám na 800 810 820. Jsme tu pro vás denně od 7 do 20 hodin. Nebo se za námi zastavte na některém z našich kontaktních míst, rádi vám pomůžeme.