Skip to Content
MŮJ ČEZ

Spravujte své energie snadno a kdykoliv online díky naší aplikaci.

V MŮJ ČEZ zvládnete všechno snadno sami
    Spotřeba a samoodečty
    Spotřeba a samoodečty

    Sledujte aktuální stav spotřeby a snadno zadávejte samoodečty přímo v aplikaci. Ušetřete čas a mějte své náklady plně pod kontrolou.

    Zálohy a vyúčtování
    Zálohy a vyúčtování

    Udržujte kontrolu nad vašimi financemi díky detailnímu přehledu vyúčtování, záloh a jejich splatností.

    Nastavení produktů a sjednání online
    Nastavení produktů a sjednání online

    Měňte energetické produkty, upravujte platební metody nebo sjednejte nové služby pohodlně online.

A mnoho dalších funkcionalit
Časy spínání HDOČasy spínání HDO
Změna osobních údajůZměna osobních údajů
Správa více zákazníkůSpráva více zákazníků
Stažení PDF vyúčtováníStažení PDF vyúčtování
Historie spotřeby energieHistorie spotřeby energie
Splátkový kalendářSplátkový kalendář
Mějte energie pod palcem v mobilní aplikaci
Skenování samoodečtu

Po vyfocení stavu svého elektroměru pomocí fotoaparátu ihned uvidíte odhad vyúčtování.

Snadná platba

Zaplaťte za pár vteřin. Rychle, bezpečně a pohodlně s Apple Pay nebo Google Pay.

Rychlé přihlášení

Do aplikace se přihlásíte rychle a bezpečně pomocí otisku prstu nebo Face ID.

Neustálý přehled

S push notifikacemi budete mít vždy přehled o vyúčtování, samoodečtu a dalších klíčových událostech.

Nejčastěji se ptáte

Pro vytvoření účtu použijte e-mail, který jste uvedli při podpisu smlouvy o dodávkách energií nebo dalších služeb. Pokud se rozhodnete použít jiný e-mail, budete potřebovat zákaznické číslo a další údaje ze smlouvy. E-mail, který je registrován k jinému účtu MŮJ ČEZ, nelze pro novou registraci použít. 

Ano, doporučujeme ji stáhnout z Google Play pro zařízení s operačním systémem Android a z App Store pro zařízení s operačním systémem iOS (Apple). Stahování z jiných zdrojů může ohrozit funkčnost aplikace i bezpečnost vašeho zařízení. 

Pro obnovu hesla použijte e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, které jste uvedli při registraci do MŮJ ČEZ. Odeslání e-mailu může trvat několik minut. Pokud vám odkaz nepřijde ihned, zkontrolujte složky Nevyžádaná pošta nebo Reklamní zprávy. 

Přihlaste se do webového portálu MŮJ ČEZ a klikněte na své jméno v pravém horním rohu. Zvolte možnost „Přidat zákazníka“ a vyplňte požadované údaje – zákaznické číslo a datum narození (nebo IČO, pokud přidáváte firmu). Poté odešlete žádost. 

Na e-mail daného zákazníka odešleme odkaz, kterým vám udělí souhlas se správou jeho služeb. Po potvrzení se stačí znovu přihlásit a vybrat, na která odběrná místa nebo služby se chcete podívat. 

Pokud máte otázky k aplikaci MŮJ ČEZ zavolejte nám na 800 810 820. Jsme tu pro vás denně od 7 do 20 hodin. Nebo se za námi zastavte na některém z našich kontaktních míst, rádi vám pomůžeme.