Skip to Content
MŮJ ČEZ

Spravujte své služby snadno a kdykoliv online díky naší aplikaci.

V MŮJ ČEZ vyřešíte vše důležité
    Spotřeba a samoodečty
    Spotřeba a samoodečty

    Sledujte aktuální spotřebu a snadno zadávejte samoodečty přímo v aplikaci. Budete tak mít své náklady za energie pod kontrolou.

    Zálohy a vyúčtování
    Zálohy a vyúčtování

    Mějte přehled o zálohách a vyúčtování na jednom místě. Snadno si nastavíte výši nebo splatnost záloh, prohlédnete vyúčtování a stáhnete PDF.

    Nastavení produktů
    Nastavení produktů

    Všechny důležité informace o vašich službách, včetně dokumentů, máte vždy na dosah. Jednoduše a pohodlně online změníte produkt nebo sjednáte nové služby.

A mnoho dalších funkcí
Časy spínání HDOČasy spínání HDO
Změna osobních údajůZměna osobních údajů
Správa více zákazníkůSpráva více zákazníků
Stažení PDF vyúčtováníStažení PDF vyúčtování
Čerpání mobilních služebČerpání mobilních služeb
Naplánování kontroly plynového kotleNaplánování kontroly plynového kotle
Mějte energie pod palcem v mobilní aplikaci
Skenování samoodečtu

Po vyfocení stavu svého elektroměru pomocí fotoaparátu ihned uvidíte odhad vyúčtování.

Snadná platba

Zaplaťte za pár vteřin. Rychle, bezpečně a pohodlně s Apple Pay nebo Google Pay.

Rychlé přihlášení

Do aplikace se přihlásíte rychle a bezpečně pomocí otisku prstu nebo Face ID.

Neustálý přehled

S push notifikacemi budete mít vždy přehled o vyúčtování, samoodečtu a dalších klíčových událostech.

4.7/5 (13.9 tis. hodnocení)

★★★★★
Nejčastěji se ptáte

Pro vytvoření účtu použijte e-mail, který jste uvedli při podpisu smlouvy o dodávkách energií nebo dalších služeb. Pokud se rozhodnete použít jiný e-mail, budete potřebovat zákaznické číslo a další údaje ze smlouvy. E-mail, který je registrován k jinému účtu MŮJ ČEZ, nelze pro novou registraci použít. 

Pro obnovu hesla stačí použít email, který jste zadali při registraci do MŮJ ČEZ, nebo telefonní číslo, pokud ho máte uložené ve svém uživatelském účtu. 
 
Odeslání e-mailu může trvat několik minut. Pokud vám odkaz nepřijde ihned, zkontrolujte složku Spam. 

Přihlaste se do webového portálu MŮJ ČEZ a klikněte na své jméno v pravém horním rohu. Zvolte možnost „Přidat zákazníka“ a vyplňte požadované údaje – zákaznické číslo a datum narození (nebo IČO, pokud přidáváte firmu). Poté odešlete žádost. 

Na e-mail daného zákazníka odešleme odkaz, kterým vám udělí souhlas ke správě jeho služeb. Jakmile souhlas potvrdí, znovu se přihlaste do MŮJ ČEZ a v pravém horním rohu si přepněte na nově přidaného zákazníka. Teprve poté uvidíte jeho odběrná místa a služby, ke kterým máte přístup. 

Pokud máte otázky k aplikaci MŮJ ČEZ zavolejte nám na 800 810 820. Jsme tu pro vás denně od 7 do 20 hodin. Nebo se za námi zastavte na některém z našich kontaktních míst, rádi vám pomůžeme.