Návody
Jak vytvořit účet v systému Profík?
Jak se přihlásím na termín?
Jak stáhnu certifikát ze školení (od 1.12.2023)?
Pro pověřené osoby
Nastavení zastupování:
Reporty:
Přihlašování na termín:
Import kvalifikací:
Proč nevidím zaměstnance, i kdy jsem pověřená osoba?
- Pokud jste nám nedodali podklady pro tvorbu jejich účtů do 16.12., nemohli jsme je před spuštěním do Profíka zaregistrovat. Jejich účty musíte vytvořit samostatně na hlavní stránce pod dlaždicí Správa externích osob nebo zaměstnance požádat, aby se registrovali samostatně.
- Totéž se týká situace, kdy byl v podkladech k tvorbě účtu chybný údaj. I v tomto případě je třeba, abyste účet vytvořili vy nebo zaměstnanci samostatně.
- Pokud jste účet vytvořili nebo si ho zaměstnanec vytvořil sám, ale ještě ho neaktivoval pomocí aktivačního e-mailu (zelené tlačítko), nemůžete ho v sekci Můj tým vidět. Po aktivaci účtu ho uvidíte.
Jak změním údaje ve svém účtu/účtu zaměstnance (vyjma zaměstnavatele)?
- Vyplňte formulář a pošlete ho na servicedesk@cez.cz.
Jak požádám o změnu zaměstnavatele?
- KE: vyplňte TENTO FORMULÁŘ
- JE: vyplňte TENTO FORMULÁŘ
Jak zažádám o práva pověřené osoby ke své společnosti?
- Vyplňte formulář a pošlete ho na servicedesk@cez.cz.
Jak změním heslo ke svému účtu?
- Na přihlašovací stránce najdete volbu Zapomněli jste heslo?, kde si heslo změníte.
Jak se přihlásím do Profíka jako externista, když mám zároveň přístup do interní sítě SKČ a hlásím se do ní pomocí KPJM?
- Otevřete si anonymní režim prohlížeče (např. u Edge kliknutím pravým tlačítkem na ikonu prohlížeče a kliknutím na Nové okno InPrivate) a teprve v tomto režimu zadáte do adresové řádky https://profik.cez.cz/.