Elektrobusy byly do provozu nasazeny, aby se otestovalo jejich fungování v rámci městské hromadné dopravy a zároveň ověřila životnost baterií. Ta byla původně odhadována na pět let. I během šestého roku provozu si však baterie stále zachovávají odpovídající nabíjecí kapacitu a nevykazují žádné zásadnější známky opotřebení nebo negativní vliv na výkon či nižší denní nájezd autobusů. V průměru najede jeden autobus necelých 100 km denně.
Výhodou elektrobusu je oproti dieselovému autobusu zejména tišší provoz, plynulejší rozjezd i brždění a výrazně větší akcelerace. Zároveň je e-bus technologicky méně náročný na servis a opravy než spalovací motor. Navíc je provoz elektrobusů ekologicky šetrný, protože nepoužívají konvenční paliva, čímž přispívají k ochraně životního prostředí a napomáhají zlepšovat kvalitu vzduchu ve městě.
ČEZ se v roce 2016 stal hlavním partnerem projektu společností Passerinvest Group a Arriva, které v kyvadlovém provozu na tzv. linkách BB nasadily kromě autobusů i dvojici elektrobusů značky SOR. Pravidelný příspěvek na provoz elektrobusů je vyjádřením podpory ČEZ rozvoji elektrického pohonu v České republice a současně i odpovědnosti za bezemisní dopravní obslužnost lokality Brumlovka, kam denně dojíždějí tisíce zaměstnanců.