„Karlovarské zákaznické centrum je nyní více prostornější, a tím i prosvětlenější a vzdušnější. Moderní design nabízí klientům pohodlnou čekací zónu s možností šálku kávy či poháru vody zdarma. Pro rodiče s dětmi je k dispozici dětský koutek, využít lze i wifi připojení. Je bezbariérové, stejně jako přístup z průjezdu v Jateční ulici, kde vozíčkáři snadno zdolají pár schodů díky nainstalované zdvihací plošině,“ říká Slavěna Summerfield, manažerka odboru Zákaznická centra Skupiny ČEZ. Jak dodává, centrum má klasickou otevírací dobu, a to od pondělí do čtvrtka od 8 do 17 a v pátek do 16 hodin.
Přestože lze v současné moderní době vyřešit řadu požadavků online nebo telefonicky, většina těch, co mají rádi osobní jednání, stále převažuje. „Naši konzultanti i po uzavření všech poboček byli na svých místech a vyřizovaly žádosti či dotazy klientů elektronicky. Prakticky denně se také po celé republice setkávali s tím, že jim někdo klepal na dveře a pak se divil, že je zavřeno. Vzhledem k tomu, že například pobočky bank zůstaly otevřené, zákazníky často ani nenapadne, že jsme měli z bezpečnostních důvodů zavřeno,“ podotýká Slavěna Summerfield.
Od pondělí 18. ledna je proto znovuotevřeno všech 24 Zákaznických center Skupiny ČEZ. Jejich zaměstnanci vše vyřizují v rouškách a za ochrannými skleněnými přepážkami. Úklidové firmy pak denně desinfikují celý interiér i navazující veřejné prostory. „Pro klienty platí povinnost dodržovat dvoumetrové rozestupy, samozřejmě s nasazenou rouškou nebo jinou vhodnou ochranu zakrývající nos a úst. U dveří je k dispozici desinfekce rukou. Počet zákazníků v zákaznických centrech bude podléhat pravidlu jedné osoby na 15 m2 a bude ho koordinovat pověřený zaměstnanec,“ uzavírá Slavěna Summerfield.