„Naše zákaznické centrum se nachází na dobré adrese přímo v centru města a v jeho blízkém okolí je navíc dostatek možností parkování. Chtěli jsme ale zlepšit jeho vnitřní uspořádání a dosáhnout toho, aby se u nás návštěvníci cítili lépe,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Michael Pupala. „I proto jsme pro ně připravili kávu, vodu, denní tisk a wifi připojení zdarma.“
Návrhy uspořádání nového centra vycházejí z požadavků samotných zákazníků, mezi kterými na toto téma ČEZ uskutečnil průzkum. Zákaznické centrum teď působí vzdušnějším a estetičtějším dojmem. Čekající maminky či tatínkové s dětmi si také mohou krátit čas hrami na tabletu. Renovací prošel i samotný dům, ve kterém se pobočka nachází.
Otevírací doba zůstává stejná, tedy v pondělí a ve středu od 8:00 do 17:00, po zbytek pracovního týdne od 8:00 do 16:00.
Zákaznické centrum v Chebu prošlo redesignem jako čtvrté z celkem 24 zákaznických center ČEZ a jako první v západních Čechách. Nový vzhled už mají také pobočky v Děčíně, Chomutově a v Kladně.