„Příjemná a profesionální obsluha v příjemném prostředí; to je naše heslo. Chceme, aby se zákazníci v našich centrech cítili co nejlépe. Nové centrum v Novém Jičíně má proto moderní a vzdušný design, který navozuje dobrou atmosféru a usnadňuje orientaci v prostoru,“ poznamenal k tomu generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. „Uspořádání našich poboček vychází přímo z průzkumu mezi zákazníky, kteří sami navrhovali, co by zlepšili.“
Zákaznické centrum ČEZ v Novém Jičíně je otevřeno od pondělí do pátku od 8 do 16 hodin. „Jeho nová podoba nám umožňuje spolupracovat se zákazníky aktivněji, než tomu bylo dříve. A pokud bude muset někdo chvíli čekat, než se dostane na řadu, má k dispozici wi-fi připojení a kávu zdarma. Na tu naše klienty zveme již teď, rovnou jim při poradíme, jestli mají vše správně nastavené, a nabídneme nové produkty a služby,“ říká s úsměvem Ludmila Maliňáková, vedoucí zákaznického centra, v němž nechybí ani automat s pitnou vodou.
Nový design již v rámci Skupiny ČEZ mají zákaznická centra v Děčíně, Chomutově, Kladně, Chebu, České Lípě, Šumperku, Frýdku-Místku, v Ústí nad Labem, České Třebové, Trutnově, Pardubicích, Mladé Boleslavi, Opavě a nyní v Novém Jičíně.