Zákaznické centrum v Děčíně má nový a moderní design. Stává se tak jakýmsi průkopníkem ve Skupině ČEZ, neboť v tomto duchu se budou centra přibližovat klientům i jinde. Navíc je prvním, které je otevřeno i v sobotu.
„Prostory původního zákaznického centra již byly pro zákazníky nevyhovující. Jednalo se o bývalé obchodní centrum Jordanka, které bylo téměř opuštěné a mimo přirozený pohyb lidí ulicemi. Z toho důvodu jsme se rozhodli přesunout blíže k zákazníkům a vyjít vstříc jejich požadavkům z předchozích zákaznických průzkumů. Na nové adrese na ně čekají jak klasické, tak rychloodbavovací přepážky a také komfortní čekací zóna s denním tiskem a také automaty na vodu a kávu zdarma,“ říká Jana Staňkovská Bojanovská z ČEZ Zákaznické služby, s. r. o.
Zákazník přitom na Husově náměstí č. p. 69/14 najde všechny služby a nabídky, na které byl dosud zvyklý. Může si zde tudíž odbavit veškeré své požadavky, respektive nové odběry, přepisy či změny výše záloh. Může si v centru zařídit i smlouvu na plyn či mobilní telefon a podobně. „Novinkou je zrušení vyvolávacího systému. Naším cílem totiž je, komunikovat se všemi již od jejich příchodu do zákaznického centra. Proto jim okamžitě pomůžeme s orientací, kam se mohou obrátit a tím je nasměrujeme k efektivnímu a rychlému odbavení požadavku,“ dodává Jana Staňkovská Bojanovská.
Zásadní a velmi důležitou novinkou je otevírací doba zákaznického centra. Veřejnosti je přístupné šest dní v týdnu a kromě soboty i vždy ve stabilním čase. „Jsme vůbec první Zákaznické centrum Skupiny ČEZ, které je otevřeno i během soboty, a to od 9 do 12 hodin. Vycházíme tak vstříc těm, kteří ať již z pracovních nebo jiných důvodů za námi během všedních dnů nemohou. Ve všední dny pak máme stejně dlouhou otevírací dobu, kterou jsme navíc opět jako první prodloužili. Jistě to uvítají ti, kteří se nemohou uvolnit ze svého zaměstnání dříve. Od pondělí do pátku jsme tu tak pro zákazníky od 8 až do 18 hodin,“ uzavírá vedoucí děčínského zákaznického centra Jiří Najman.