„Přemýšleli jsme o tom, jakou poskytnout výhodu zákazníkům, kteří od nás odebírají nebo chtějí odebírat elektřinu či plyn. Nabídka výhodného volání nám přišla jako logická. Každý z nás potřebuje elektřinu, každý z nás denně telefonuje. Zákazníci od nás nyní získají elektřinu či plyn za výhodnou cenu a k tomu bezkonkurenčně levný neomezený tarif na volání,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. „Další výhodou je, že Mobil od ČEZ je zcela bez závazků, zákazníci se kvůli neomezenému tarifu nemusí upisovat jako u klasických operátorů na léta dopředu.“
K uzavření smlouvy stačí zavolat speciální linku 800 299 299, která je zdarma a funguje v pracovní dny po - čt od 8 do 18 hodin a v pátek od 8 do 15 hodin. Další možností je navštívit některé ze zákaznických center, která čítají 77 poboček po celé republice.
Nabídka platí pro jednu SIM kartu, resp. telefonní číslo. Pokud zákazník převede pod ČEZ vícero odběrných míst a využívá několik SIM, je možné uplatnit výhodu pro odpovídající počet karet. V případě přechodu od jiného operátora k Mobilu od ČEZ si zákazník samozřejmě může ponechat své stávající telefonní číslo. Více informací na www.cez.cz/299
„Převod elektřiny nebo plynu k ČEZ je jednoduchý. Naši pracovníci zařídí vše potřebné, s dosavadním dodavatelem vše vyjednáme a zákazník se nemusí o nic starat. V případě přechodu k Mobilu od ČEZ klientům poradíme i s tím, jaký je nejrychlejší způsob převodu čísla,“
MOBIL OD ČEZ s celkovým počtem přes 80 tisíc SIM karet, je největším virtuálním operátorem s ryze paušálními službami v České republice a zároveň nejúspěšnějším mezi energetickými společnostmi.
O ČEZ Prodej
Společnost ČEZ Prodej, která je součástí Skupiny ČEZ, dodává elektřinu a plyn domácnostem a malým a středním podnikům. Kromě toho nabízí zákazníkům také mobilní služby a moderní energetická řešení pro domácnosti: například chytrý termostat tado°, instalace střešních fotovoltaických elektráren včetně bateriových úložných systémů, tepelná čerpadla a plynové kotle nebo kompletní řešení pro vytápění. Oblíbenou se v poslední době stala služba ČEZ Servis vytápění, kdy zákazník v jednom balíčku získá každoroční servis plynového kotle a kontrolu spalinových cest, k tomu navíc asistenční služby pro domácnost s nonstop linkou pro hlášení poruch. ČEZ Prodej rovněž poskytuje svým zákazníkům dotační poradenství spojené s instalací zdrojů elektřiny a tepla, vyřídí celou administrativu spojenou s žádostí o dotaci a pomůže i s financováním. Zákazníci mohou spravovat účty i pomocí webové a mobilní aplikace ČEZ ON-LINE, která funguje podobně jako internetové bankovnictví.