„Cílem bylo dostat servis blíž k zákazníkům. Dosavadní zákaznické centrum v Čechově ulici bylo v areálu ČEZ, trochu stranou od frekventovaných míst. Nová pobočka se nachází v blízkosti obchodního střediska Central, a zákazníci tak mohou spojit nákupy s vyřízením svých požadavků u nás,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Michael Pupala.
Zákaznické centrum zároveň se změnou adresy získalo i nový design a vzdušnější uspořádání, ve kterém se příchozí snadněji orientují. „Tyto změny vycházejí z našeho průzkumu mezi zákazníky. Sami tak přispěli k lepšímu fungování obsluhy, protože jsme se jejich podněty v našich návrzích a stavebních úpravách řídili,“ dodává Pupala.
„Zákazníci oceňují prostor, kdy se necítí od obsluhy oddělení. Je pro ně jednodušší pracovníky oslovit a obsluha pak může se zákazníky jednat aktivněji. Z toho jsme při přípravě nového centra vycházeli,“ říká ředitel úseku péče o zákazníka Michal Kovařík. „Zvolili jsme zkrátka úplně opačnou cestu, než je forma „okénka na úřadě“, na které musí klient klepat.“
Otevírací doba zákaznického centra zůstává stejná, tedy v pondělí a ve středu od 8:00 do 17:00, po zbytek pracovního týdne od 8:00 ráno do 16:00.
Zákaznické centrum v Kladně prošlo redesignem jako třetí z celkem 24 zákaznických center ČEZ. Nový vzhled už mají také pobočky v Děčíně a Chomutově.