1. 2. 2017

Zákaznické centrum Skupiny ČEZ změnilo adresu a rozšířilo otevírací dobu

Chomutov - Nové zákaznické centrum v Chomutově zpřístupnila pro své stávající i potenciální klienty Skupina ČEZ. Nachází se v obchodním centru Chomutovka, tedy v samotném středu města. Hlavním důvodem jeho přemístění ze Školní ulice bylo zajištění většího zákaznického komfortu, blízkost zastávek MHD a možnost využití parkoviště Chomutovky, včetně jejího bezbariérového přístupu. Zásadní novinkou je prodloužená otevírací doba na šest dní v týdnu.

Zákaznické centrum v Chomutově má nový a moderní design. Stává se tak na severu Čech po Děčínu druhé v pořadí, jímž se chce Skupina ČEZ co nejvíce přiblížit svým klientům.  Rozvržení nového zákaznického centra navíc umožňuje obsluze spolupracovat se zákazníky aktivněji, než tomu bylo dříve.

Zákaznické centrum má nový a moderní design a po Děčínu je na severu Čech druhým v pořadí, kterým se Skupina ČEZ snaží v moderním duchu přiblížit svým klientům. Jak mají nová zákaznická centra vypadat, si přitom stanovili zákazníci do značné míry sami.

„Uspořádání nových zákaznických center vychází z průzkumu mezi našimi klienty, kteří hodnotili všechny fáze kontaktu s našimi službami od vstupu až po odchod,“ poznamenal k tomu generální ředitel ČEZ Prodej Michael Pupala. „Je pro nás důležité, aby se naši zákazníci cítili v zákaznických centrech co nejpříjemněji, a to nejen při samotné obsluze, ale i v rámci čekání. Moderní a vzdušný design navozuje nejen příjemnou atmosféru, ale zároveň usnadňuje i orientaci v prostoru.“

Na nové adrese čekají na zákazníky Skupiny ČEZ jak klasické, tak i rychloodbavovací přepážky, diskrétní zóna pro jednání a také komfortní čekací zóna s denním tiskem a automaty na vodu a kávu zdarma.

„Prostory původního zákaznického centra ve Školní ulici již byly pro naše klienty nevyhovující. I když se nacházelo v ulici, kde sídlí řada komerčních služeb a menší obchody, nebylo na příliš atraktivním místě. Postrádali jsme například možnost parkování pro naše klienty,“ říká Michal Kovařík, ředitel úseku péče o zákazníka z ČEZ Zákaznické služby. „Ani dostupnost MHD nebyla ideální. To byly hlavní důvody, proč jsme se rozhodli změnit lokaci, přičemž obchodní centrum Chomutovka je pro nás nejlepším řešením.“

Rozvržení nového zákaznického centra navíc umožňuje obsluze spolupracovat se zákazníky aktivněji, než tomu bylo dříve. Bezmála rok tak již funguje „průkopnické“ zákaznické centrum v Děčíně a nyní se k němu přidává to v Chomutově. Ještě letos by pak k nim na severu Čech měla přibýt rekonstruovaná zákaznická centra v České Lípě, Teplicích a Ústí nad Labem.

Zásadní a velmi důležitou novinkou je také otevírací doba zákaznického centra, které bude nově otevřené i v sobotu, a to od 9 do 15 hodin. Každý pracovní den pak od 9 do 19 hodin.