Tiskové zprávy str. 13
Téměř 3400 zákazníků už využilo pomoc ČEZ Prodej a snížilo si zálohy na nulu
Jako jediná česká energetika ČEZ už v polovině března oznámil, že umožní zákazníkům zasaženým epidemií COVID-19 snížit zálohy až na nulu, a to na tři měsíce. Zatímco v prvních týdnech po oznámení využívalo opatření zhruba 150 zákazníků denně, nyní je to přibližně 70 zákazníků denně. Zálohy je možné přednostně snížit prostřednictvím internetové aplikace ČEZ ON-LINE na www.cezonline.cz, která funguje podobně jako internetové bankovnictví. ČEZ Prodej také jako další pomocný krok oznámil, že přestal odpojovat domácnosti, které se ocitly během koronavirové epidemie v problémech se splátkami.
24. 4. 2020
Moravskoslezští „dobráci“ dostali od Nadace ČEZ milion na boj s COVID-19
Dobráci neboli dobrovolní hasiči většinou pomáhají přímo v terénu – rozvážejí jídlo a léky seniorům, šijí a rozdělují roušky, dezinfikují obce. Ač se o nich příliš nemluví, jsou také v první linii. Jejich mimořádné nasazení proto ocenila Nadace ČEZ – v rámci krizové pomoci podpořila bezmála milionem korun sbory dobrovolných hasičů ve 23 městech a obcích Moravskoslezského kraje.
24. 4. 2020
ČEZ pomáhá zaměstnancům zvládat zvýšený stres způsobený epidemií COVID-19
Vážná situace, pocit ohrožení, řada osobních omezení, změny v pracovním režimu – to vše znamená zvýšenou psychickou zátěž. Společnost ČEZ proto pro své zaměstnance zřídila bezplatnou telefonní linku s psychologickou poradnou. Kromě ní mají energetici a jejich rodinní příslušníci k dispozici i zdravotnickou linku, vedoucí pracovníci pak mohou využít on-line krizový koučink.
17. 4. 2020
ČEZ Teplárenská pomáhá zdravotnickým zařízením a sociálním službám v krajích
Také společnost ČEZ Teplárenská se v rámci Skupiny ČEZ zaměřila na boj s koronavirem a pomoc potřebným. Její dosavadní finanční pomoc ve výši bezmála půl milionu korun přitom směřuje do oblasti zdravotnictví a sociálních služeb. Organizace by si za ně měly pořídit ochranné zdravotní pomůcky a dezinfekci pro ochranu před COVID-19.