Tiskové zprávy str. 243
Zákaznická centra Skupiny ČEZ prodloužila otvírací dobu
Od 4. září 2009 Skupina ČEZ prodloužila páteční provozní dobu všech svých zákaznických center o 3 hodiny. Vyšla tak vstříc změně životního stylu svých zákazníků, kteří nyní mohou vyřizovat své požadavky od 8:00 do 14:00 hodin. V dnešní zrychlené době nabízí Skupina ČEZ pro plánování schůzek na pobočce osvědčený model on-line rezervací. Je tak odzvoněno dlouhým čekacím lhůtám.
1. 12. 2009
Šetření EK v ČEZ
Dnes v ranních hodinách do budovy hlavní správy ČEZ v Praze a do sídla společnosti Severočeské doly ze skupiny ČEZ dorazili pracovníci inspekce Komise Evropských společenství. Doručili zástupcům společností rozhodnutí Komise, aby se podřídili kontrolám podle čl. 20 odst. 4 nařízení 1/2003, a kontrolu okamžitě zahájili.
24. 11. 2009
Skupina ČEZ myslí v regionu na turisty, lyžaře, cyklisty i vodáky
Plzeň – V posledních čtyřech letech putovalo 3, 2 milionu korun z rozpočtu Skupiny ČEZ na podporu a rozvoj aktivit v těchto oblastech. Turisté díky tomu mají například dvě nové lávky nad řekou Střelou, lyžaři upravené trasy na Šumavě, vodáci označenou stezku na Ohři a cyklistům na Karlovarsku usnadňují dopravu cyklobusy.
23. 11. 2009
Moravští pedagogové chtějí vyučovat záživně
Jak vyučovat fyziku tak, aby hodiny tohoto předmětu byly pro studenty nejen přínosné, ale i zábavné? Na tuto otázku se pokusí najít odpověď pedagogové základních a středních škol z několika moravských měst. Vodítko jim poskytne dnešní speciální seminář, který pořádá Skupina ČEZ v rámci svého vzdělávacího programu.