Tiskové zprávy str. 86

Udržitelný rozvoj a ESG
Produkty a služby
Ostatní
Ekonomické a finanční zprávy
Dodavatel poslední instance (DPI)

Poločas DPI: z ČEZ už přešlo na standardní smlouvu 95 % odběratelů. Nabídku splátkových kalendářů využilo 1 500 lidí

Během čtvrt roku přešlo z režimu dodavatele poslední instance u ČEZ Prodej na standardní smlouvu téměř 365 tisíc odběratelů, tedy 95 % celkového počtu. Procentuální podíl ovlivňují postupné konce dalších dodavatelů, které do režimu DPI uvalují nové zákazníky. Více než 331 tisícům odběratelů už také ČEZ Prodej vystavil závěrečné vyúčtování. I přestože průměrná výše fakturace DPI na nejběžnějších sazbách činí 1 480 Kč, nabízí ČEZ Prodej zákazníkům odcházejícím z DPI možnost rozložit si závěrečné vyúčtování do více plateb. Individuální splátkový kalendář poskytla společnost již téměř 1 500 lidí.

18. 1. 2022

Udržitelný rozvoj a ESG
Životní prostředí a obnovitelné zdroje
Produkty a služby
Ostatní
Futuremotion

Litultovice berou energetickou budoucnost do vlastních rukou a žijí ze slunce. Odměnou je ocenění za moderní komunitní energetiku v praxi

Litultovice na Opavsku si samy vyrábějí bezemisní energii v solární elektrárně umístěné na budově mateřské školky a spotřebovávají ji v dalších devíti objektech. Moderní měřící technika od ČEZ přináší obci i místním lidem detailní přehled o spotřebě a přetocích do sítě. Projekt, který nedávno obsadil 2. místo v soutěži „Inovativní obec 2030“, vznikl díky spolupráci městyse Litultovice, útvaru inovace společnosti ČEZ a Místní akční skupiny Opavsko.

17. 1. 2022

Teplárenství
Ostatní
Charita a sponzoring

Nejmladší bratři a sestry z mělnického Sokola budou cvičit na nových žíněnkách

Mělník – Novoroční dárek v podobě 10 000 korun dostala TJ Sokol na Mělníce od ČEZ Teplárenské ze Skupiny ČEZ. Stalo se tak již potřetí v řadě za sebou a stejně jako v předchozích letech budou finanční prostředky použity na nákup cvičebních prvků pro děti a mládež.

14. 1. 2022

Udržitelný rozvoj a ESG
Produkty a služby
Ostatní

Klamavé reklamy zneužívající značku ČEZ se opět množí. Společnost varuje: je to podvod, nenechte se nachytat

Na internetu se objevila nová vlna klamavých reklam, které jsou lživé a zneužívají dobrého jména společnosti ČEZ a jejích představitelů. Podvodníci své útoky často maskují jako novinové články a posilují je prostřednictvím „deep fake“ videí. ČEZ nemá s těmito reklamami nic společného a zajišťuje jejich stažení. Apelujeme na všechny uživatele, aby si podezřele „výhodné“ nabídky investicí nejprve důkladně prověřili.

13. 1. 2022