Tiskové zprávy str. 119
Skupina ČEZ umožňuje výhodnější způsob při volání na Zákaznickou linku, lidé už neplatí nad rámec svých paušálů
Zákazníci Skupiny ČEZ mohou nově kontaktovat Skupinu ČEZ na pevné lince 371 100 100. Jde o klasickou pevnou linku, která je zpoplatněna dle ceníků jednotlivých poskytovatelů telefonních služeb. Zásadní výhodou je, že lidé volající z pevného čísla i mobilních telefonů mohou v tomto případě uplatnit volné minuty v rámci svých paušálů.
12. 10. 2015
ČEZ Distribuce umožní další připojování výroben na západě Čech, otevřela uzlovou oblast Vítkov
Děčín 2. 9. 2015 – ČEZ Distribuce vychází vstříc požadavkům zákazníků na území Karlovarského kraje (okresy Cheb, Karlovy Vary a Sokolov), které je napájené z transformovny Vítkov. S platností od 1. září v této lokalitě umožnila nově připojovat výrobny k distribuční soustavě, zatím do vyčerpání kapacity 20 MW.
2. 9. 2015
Ombudsmana ČEZ v 1. pololetí oslovilo 342 zákazníků
Praha, 12. srpna 2015 – Celkem 342 podnětů nespokojených zákazníků obdržel v prvním pololetí letošního roku Ombudsman ČEZ. Za oprávněné označil celkem 26 podání a vyzval příslušnou společnost Skupiny ČEZ, aby zákazníkovi vyhověla. Nejvíce reklamací se týkalo měření množství odebrané elektřiny. Za téměř 6 let fungování řešil tým Ombudsmana ČEZ více než 3600 podnětů.
12. 8. 2015
Permoníkům v infocentru stále více lezou za uhlím hledači pokladů, do Tušimic vyrazili i členové Klubu železničních cestovatelů
Severní Čechy – O klasické výrobní zdroje energie Skupiny ČEZ na severu Čech projevilo během prvního pololetí zájem 2 461 návštěvníků z různých míst v ČR i zahraničí. Konkrétně do Elektrárny Tušimice se jich vydalo 1 381 a do Elektrárny Počerady 151. Virtuální prohlídku nového zdroje a dalších zajímavostí z oblasti energetiky pak absolvovalo v Informačním centru Ledvice 939 zájemců.