Tiskové zprávy str. 121
ČEZ obslouží zákazníky nově i v obchodním centru
Skupina ČEZ otevírá v libereckém OC FORUM nové kontaktní místo ČEZ POINT. Se záměrem více se přiblížit zákazníkům míří po vzoru bank a mobilních operátorů do nákupních center. ČEZ POINT má delší otevírací dobu, moderní interiér a lidé se zde mohou poradit, jak ušetřit za energie nebo za mobil.
19. 5. 2015
Peníze ušetřené za papírové faktury dá Skupina ČEZ na výsadbu nových alejí
Skupina ČEZ se rozhodla motivovat co nejvíce svých zákazníků, aby si nechali zasílat namísto klasické tištěné faktury elektronické vyúčtování. Peníze za tisk a poštovné, které díky těmto zákazníkům ušetří, společnost věnuje prostřednictvím Nadace ČEZ na výsadbu alejí v celé České republice.
8. 4. 2015
Neomezené tarify po dvou letech: MOBIL OD ČEZ nabízí cestu jak dál
Neomezené tarify při svém uvedení na trh zlákaly řadu lidí i přesto, že rozsah nabízených služeb se smlouvou na dva roky nepotřebovali. Podle výzkumů totiž naprostá většina lidí neprovolá více než 200 minut a polovinu času na internetu stráví na WIFI. MOBIL OD ČEZ proto takovým zákazníkům nabízí řešení, jak používat mobil stejně, ale za výhodnější ceny. Například za atraktivních 444 Kč poskytne zákazníkům 200 volných minut a 1 GB Internetu.
2. 4. 2015
ČEZ šetří výdaje za plyn: přichází s produktem ČEZ S ODMĚNOU
Stávající i noví zákazníci Skupiny ČEZ mohou v příštích třech letech významně ušetřit na dodávce zemního plynu. Společnost představila nový produkt ČEZ S ODMĚNOU na období tří let, jenž v prvním roce zaručuje cenu o 7 % nižší oproti základnímu produktu hlavního dodavatele na daném distribučním území, druhý rok pak cena klesá o 8 % a třetí rok dokonce o 10 %. Zákazníci zároveň dostanou okamžitý bonus za uzavření smlouvy až 2 000 korun v závislosti na výši spotřeby.