Tiskové zprávy str. 122

Produkty a služby

Ženy jsou aktivnějšími uživateli mobilních služeb než muži

Ženy utrácejí více za mobilní služby než muži a jejich hovory jsou také v průměru delší. Něžné pohlaví v průměru také odešle více textových zpráv než jejich protějšky. Na internetu je pak lákají převážně sociální sítě. To vše ukázal průzkum MOBILU OD ČEZ uskutečněný ve spolupráci s výzkumnou agenturou GfK.

6. 3. 2015

Produkty a služby

Mobil, elektřinu i plyn mohou zákazníci ČEZ obsluhovat prostřednictvím jedné mobilní aplikace

Zákazníci MOBILU OD ČEZ si mohou jednoduše měnit balíčky služeb kdykoliv a kdekoliv prostřednictvím svého chytrého telefonu. Mobilní aplikace ČEZ ON-LINE teď navíc zákazníkům ČEZ umožňuje kromě mobilních služeb obsluhovat také elektřinu a plyn, například změnit produktovou řadu nebo si sjednat doplňkové pojištění proti neočekávaným událostem. Mobilní aplikace je k dispozici zdarma pro operační systémy Google Android a iOS společnosti Apple. Do dnešního dne si ji stáhlo více než 19 000 uživatelů.

18. 2. 2015

Produkty a služby

Před 30 lety zahrozil Česku blackout. Přispěly k tomu extrémní mrazy

Děčín, 12. 2. 2015 - V lednu i únoru roku 1985 došlo zatím naposledy ke kritickému stavu energetické sítě, kdy musely být řízeně omezovány dodávky elektřiny části zákazníků včetně domácností, aby nedošlo k rozsáhlému výpadku energetického systému, dnes nazývanému blackout. Energetickou soustavu ČR tehdy ohrozily prudké mrazy překračující hranici 25 stupňů pod nulou, které způsobily problémy jak v distribuční síti tak především v samotných elektrárnách. Silné mrazy vedly také k extrémně vysokým požadavků na odběr elektrické energie domácností i podniků díky elektrickému vytápění.

12. 2. 2015

Produkty a služby

Ombudsmana ČEZ loni oslovilo 815 zákazníků. Vyhověl 10 % z nich.

Praha, 2. února 2015 – Celkem 815 podnětů nespokojených zákazníků obdržel v roce 2014 Ombudsman ČEZ. Za oprávněné označil celkem 81 podání. Nejvíce reklamací se týkalo měření množství odebrané elektřiny a smluvních záležitostí. Za více než 5 let fungování řešil tým Ombudsmana ČEZ již téměř 3300 podnětů.

2. 2. 2015