Tiskové zprávy str. 126
Odkud si (ne)zavoláte? MOBIL OD ČEZ to zjistil za vás!
Když se mluví o mobilní komunikaci, klademe si otázky typu jaké je pokrytí signálem nebo jak je silný. Ale znáte odpověď na to, v jaké výšce se ještě dovoláme nebo jak rychle můžeme jet, abychom si mohli zavolat? MOBIL OD ČEZ našel odpovědi i na tyto nevšední otázky.
28. 8. 2014
Seriózního dodavatele poznáte v krizi. ČEZ zákazníkům pomáhá splátkovým kalendářem
Skupina ČEZ se snaží zákazníkům vycházet vstříc za každé situace. Zdokonalila proto poskytování splátkových kalendářů těm, kterým náhlé nepříznivé okolnosti brání řádně platit vyúčtování elektřiny, plynu nebo do budoucna i mobilních služeb. Navíc se s ČEZ Bez starostí zákazníci mohou pojistit proti riziku neschopnosti hradit pravidelné zálohy na energie.
19. 8. 2014
Výzkum: Češi z dovolené hlavně esemeskují a volají. Pracovní maily nechávají stranou
Mobil na dovolené používáme hlavně pro rozesílání SMS, pracovní emaily jsou pro nás zejména v zahraničí tabu. A když Češi na dovolené chtějí použít internet, hledají volně přístupnou wi-fi síť. Tak by se daly shrnout výsledky průzkumu o mobilní komunikaci Čechů během dovolené, který pro MOBIL OD ČEZ připravila agentura STEM/MARK.
24. 7. 2014
ČEZ šetří čas svým zákazníkům. Podstatně zjednodušil zákaznickou linku
Skupina ČEZ od července podstatně zjednodušila strukturu svojí zákaznické linky. Hlasový automat byl zjednodušen na dvě úrovně. Tím se zkrátil o 60 % na 38 sekund. Poté je zákazník přepojován přímo na konkrétního operátora. Zjednodušila se i linka pro hlášení poruch. Jde o jedno z prvních opatření realizovaných v rámci projektu zaměřeného na zlepšování zkušenosti zákazníka se Skupinou ČEZ.