Tiskové zprávy str. 130
Zákaznický program ŠŤÁVA už rok baví více než sto tisíc uživatelů! Nově i s mobilní aplikací
Zákaznický program ŠŤÁVA přináší slevy a tipy pro volný čas zákazníků Skupiny ČEZ již celý rok. Uživatelé za tu dobu stáhli téměř sedmdesát tisíc výhodných slevových kuponů, které uplatňovali u čtyř stovek partnerů po celé České republice. Skupina ČEZ oslaví první narozeniny Zákaznického programu ŠŤÁVA spuštěním nové mobilní aplikace ŠŤÁVA a obdaruje tak více než 103 tisíc registrovaných uživatelů.
2. 5. 2014
Zákaznický program ŠŤÁVA už rok baví více než sto tisíc uživatelů slevami i z Moravskoslezského kraje. Nově s mobilní aplikací
Zákaznický program ŠŤÁVA přináší slevy a tipy pro volný čas zákazníků Skupiny ČEZ již celý rok. Na Moravskoslezsku za tu dobu uživatelé navštívili okolo čtyřiceti partnerů a stáhli celkem přes 6,1 tisíc kupónů. Skupina ČEZ oslaví první narozeniny Zákaznického programu ŠŤÁVA spuštěním nové mobilní aplikace ŠŤÁVA a obdaruje tak více než 103 tisíc registrovaných uživatelů.
2. 5. 2014
Začala sezóna bouřek. Rozmary počasí ovlivňují vytíženost poruchových linek
Praha, 25. dubna 2014 – Nejvíce výpadků elektrického proudu způsobily v roce 2013 silné bouřky a přívalové deště, které předčily dokonce i červnové povodně. Poruchy vedení postihovaly české domácnosti a podniky nejvíce o letních prázdninách. Vyplývá to z přehledu počtu hlášených poruch, který si sestavila Skupina ČEZ. Vloni rekordních 18 434 hovorů přijala poruchová linka ČEZ dne 4. srpna, kdy se Českem prohnala bouřka doprovázená více než 20 000 blesky.