Tiskové zprávy str. 145

Produkty a služby

Na Geoportálu se dveře netrhnou, pomohl ve stovkách tisíc případů

Praha, 19. února 2013 – Novou aplikaci Geoportál Skupiny ČEZ využilo od jejího spuštění už více než 200 tisíc uživatelů. U projektantů investičních akcí nebo pořizovatelů územně analytických podkladů služba boduje především díky rychlosti vyřízení žádostí.

19. 2. 2013

Produkty a služby

Facebookové stránky Skupiny ČEZ mají více jak 25 tisíc fanoušků

Skupina ČEZ má aktuálně 9 tematických facebookových stránek. Nejvíce fanoušků má ta nejmladší z nich Pro jádro, kterou ČEZ založil loni v září. Za 4 měsíce získala více jak 10 tisíc fanoušků. Skupina ČEZ začala využívat facebook také pro krizovou komunikaci směrem k veřejnosti a to při nenadálých událostech, jako bylo například několikadenní přerušení dodávek tepla a teplé vody pro město Ústí nad Labem při požáru v tamní teplárně.

6. 2. 2013

Produkty a služby

Zákazníci stále častěji využívají služeb Ombudsmana ČEZ. Loni stihl agendu srovnatelnou s dvěma předchozími roky.

Praha, 16. ledna 2013 – Celkem 775 podnětů nespokojených zákazníků řešil v roce 2012 Ombudsman ČEZ. V meziročním srovnání jde o téměř 50% nárůst. Za oprávněné označil celkem 87 podání, kdy dal za pravdu klientům. Nejvíce podání se týkalo reklamace měření a smluvních záležitostí. Za celou dobu fungování řešil tým Ombudsmana ČEZ více než 1600 podnětů.

16. 1. 2013

Produkty a služby

Energetici v Radě kvality ČR řešili jádro a SEK

Praha, 19. prosince 2012 – V pořadí 3. zasedání energetické sekce Rady kvality České republiky hostila v uplynulých dnech centrála společnosti ČEZ. Jedním ze stěžejních bodů bylo řešení problematiky Způsobilosti lidských zdrojů v oborech kvality pro jadernou energetiku.

19. 12. 2012