Tiskové zprávy str. 145
Na Geoportálu se dveře netrhnou, pomohl ve stovkách tisíc případů
Praha, 19. února 2013 – Novou aplikaci Geoportál Skupiny ČEZ využilo od jejího spuštění už více než 200 tisíc uživatelů. U projektantů investičních akcí nebo pořizovatelů územně analytických podkladů služba boduje především díky rychlosti vyřízení žádostí.
19. 2. 2013
Facebookové stránky Skupiny ČEZ mají více jak 25 tisíc fanoušků
Skupina ČEZ má aktuálně 9 tematických facebookových stránek. Nejvíce fanoušků má ta nejmladší z nich Pro jádro, kterou ČEZ založil loni v září. Za 4 měsíce získala více jak 10 tisíc fanoušků. Skupina ČEZ začala využívat facebook také pro krizovou komunikaci směrem k veřejnosti a to při nenadálých událostech, jako bylo například několikadenní přerušení dodávek tepla a teplé vody pro město Ústí nad Labem při požáru v tamní teplárně.
6. 2. 2013
Zákazníci stále častěji využívají služeb Ombudsmana ČEZ. Loni stihl agendu srovnatelnou s dvěma předchozími roky.
Praha, 16. ledna 2013 – Celkem 775 podnětů nespokojených zákazníků řešil v roce 2012 Ombudsman ČEZ. V meziročním srovnání jde o téměř 50% nárůst. Za oprávněné označil celkem 87 podání, kdy dal za pravdu klientům. Nejvíce podání se týkalo reklamace měření a smluvních záležitostí. Za celou dobu fungování řešil tým Ombudsmana ČEZ více než 1600 podnětů.
16. 1. 2013
Energetici v Radě kvality ČR řešili jádro a SEK
Praha, 19. prosince 2012 – V pořadí 3. zasedání energetické sekce Rady kvality České republiky hostila v uplynulých dnech centrála společnosti ČEZ. Jedním ze stěžejních bodů bylo řešení problematiky Způsobilosti lidských zdrojů v oborech kvality pro jadernou energetiku.