Tiskové zprávy str. 150

Produkty a služby

Zákazníci Skupiny ČEZ mohou opět platit přes terminály SAZKY

Skupina ČEZ a SAZKA se dohodly na obnovení spolupráce v oblasti plateb za energie na terminálech sázkové kanceláře.

30. 1. 2012

Produkty a služby

Ombudsman ČEZ měl loni napilno. Vyřídil o téměř 70 % více podnětů než v roce 2010

Praha, 18. ledna 2012 – Celkem 518 podnětů nespokojených zákazníků řešil v roce 2011 Ombudsman ČEZ. Ve meziročním srovnání jde o téměř 70% nárůst. Jako oprávněné posoudil celkem 47 podání, kdy dal za pravdu klientům. Nejvíce podání se týkalo reklamace měření a reklamace záloh a plateb, nejčastěji si stěžovali zákazníci ze středních Čech. Za celou dobu svého fungování řešil tým Ombudsmana ČEZ téměř 900 podnětů.

18. 1. 2012

Produkty a služby

Geoportál Skupiny ČEZ zvýší komfort zákazníků

Praha, 12. leden 2012 – Zvýšení zákaznického komfortu a větší rychlost při vyřizování žádostí umožní zákazníkům společností ČEZ ICT Services a ČEZ Distribuce samoobslužný internetový portál – Geoportál Skupiny ČEZ.

12. 1. 2012

Produkty a služby

Poptávka po technické turistice zvedá návštěvnost informačních center a elektráren

Praha, 12. ledna 2012 – V roce 2011 navštívilo elektrárny a Informační centra Skupiny ČEZ 168 741 návštěvníků, o 346 více než vloni (168 395), což představuje historický rekord. Zájem o tzv. technickou turistiku neopadá a Skupina ČEZ má co nabídnout. Všechny elektrárenské provozy, v nichž zrovna neprobíhají stavební práce, budou veřejnosti otevřené i v roce 2012.

12. 1. 2012