Tiskové zprávy str. 150
Zákazníci Skupiny ČEZ mohou opět platit přes terminály SAZKY
Skupina ČEZ a SAZKA se dohodly na obnovení spolupráce v oblasti plateb za energie na terminálech sázkové kanceláře.
30. 1. 2012
Ombudsman ČEZ měl loni napilno. Vyřídil o téměř 70 % více podnětů než v roce 2010
Praha, 18. ledna 2012 – Celkem 518 podnětů nespokojených zákazníků řešil v roce 2011 Ombudsman ČEZ. Ve meziročním srovnání jde o téměř 70% nárůst. Jako oprávněné posoudil celkem 47 podání, kdy dal za pravdu klientům. Nejvíce podání se týkalo reklamace měření a reklamace záloh a plateb, nejčastěji si stěžovali zákazníci ze středních Čech. Za celou dobu svého fungování řešil tým Ombudsmana ČEZ téměř 900 podnětů.
18. 1. 2012
Geoportál Skupiny ČEZ zvýší komfort zákazníků
Praha, 12. leden 2012 – Zvýšení zákaznického komfortu a větší rychlost při vyřizování žádostí umožní zákazníkům společností ČEZ ICT Services a ČEZ Distribuce samoobslužný internetový portál – Geoportál Skupiny ČEZ.
12. 1. 2012
Poptávka po technické turistice zvedá návštěvnost informačních center a elektráren
Praha, 12. ledna 2012 – V roce 2011 navštívilo elektrárny a Informační centra Skupiny ČEZ 168 741 návštěvníků, o 346 více než vloni (168 395), což představuje historický rekord. Zájem o tzv. technickou turistiku neopadá a Skupina ČEZ má co nabídnout. Všechny elektrárenské provozy, v nichž zrovna neprobíhají stavební práce, budou veřejnosti otevřené i v roce 2012.