Tiskové zprávy str. 154
Skupina ČEZ od 1. 7. 2011 nabízí další slevy svým zákazníkům preferujícím on-line obsluhu
Praha, 1. července 2011 – Po úspěšném zavedení nové produktové řady eTarif při dodávce elektřiny přichází Skupina ČEZ na trh s obdobnou nabídkou pro plyn. Zavedením eTarifu pro plyn Skupina ČEZ poskytuje další slevy zákazníkům, kteří budou při řešení svých požadavků využívat elektronickou komunikaci a bezhotovostní platební styk. Úspory oproti zavedené konkurenci i alternativním dodavatelům tak mohou dosáhnout několik tisíc korun ročně.
1. 7. 2011
Skupina ČEZ výrazně prohloubí spolupráci s Asociací krajů ČR
Harrachov, 24. června 2011 – Dnes uzavřené prohlášení o spolupráci mezi Asociací krajů České republiky a Skupinou ČEZ má podstatně rozšířit oblasti společného postupu a poskytnout krajům všestrannou podporu pro jejich další rozvoj.
24. 6. 2011
Ombudsman loni vyhověl desítkám stížností zákazníků ČEZ
Praha, 17. května 2011 – Celkem 307 podnětů nespokojených zákazníků řešil v roce 2010 Ombudsman ČEZ. Jako oprávněné posoudil celkem 34 případy, kdy dal za pravdu klientům. Nejčastěji si zákazníci stěžovali na záležitosti související s distribucí elektřiny, nesprávně vyfakturovanou spotřebu elektřiny nebo nesprávný výpočet spotřeby elektřiny.
17. 5. 2011
Nový smluvní partner v Přešticích
Plzeň, 3. května 2011 – Od května budou moci zákazníci z Přeštic a okolí využít pro vyřizování běžných žádostí ohledně elektřiny a plynu služeb nového smluvního partnera. Skupina ČEZ tímto rozšiřuje dostupnost svých kontaktních míst pro občany z menších měst a obcí.