Tiskové zprávy str. 96
ČEZ Teplárenská má za sebou další úspěšný rok na severu Čech ČEZ Teplárenská má za sebou další úspěšný rok na severu Čech
Severní Čechy - Nová připojení na centrální zásobování teplem a celkovou dodávku 7 045 731 GJ tepla, což je o 0,3 % více než v předchozím roce, má na svém kontě s letopočtem 2017 ČEZ Teplárenská, a. s., ze Skupiny ČEZ. Na severu Čech dodala ČEZ Teplárenská svým zákazníkům 4 940 448 GJ tepla a rovněž v loňském roce odkoupila od města Jirkova tamní tepelné hospodářství, což pro jeho obyvatele znamená stabilizaci ceny tepla na minimálně další dva roky.
16. 2. 2018
ČEZ začal nabízet ekologický produkt pro elektromobilisty. Zelenou elektřinu
Nový produkt od ČEZ Prodej „Elektřina pro dobíjení“ zaručuje elektromobilistům výhodné ceny elektřiny doma i na cestách a stoprocentní jistotu, že spotřeba zákazníkovy domácnosti byla pokryta elektřinou z obnovitelných zdrojů.
12. 2. 2018
Ombudsmana ČEZ za osm let oslovilo už více než 6 tisíc zákazníků, vyhověl 730 z nich
Ombudsman Skupiny ČEZ, který před více než osmi lety jako první v energetickém sektoru ČR začal sloužit zákazníkům, se dosud zabýval podněty 6 185 klientů. Loni ho oslovilo celkem 1 293 zákazníků. Nejvíce podnětů směřovalo do oblastí smluvních záležitostí a měření odebrané elektřiny.
6. 2. 2018
ČEZ Prodej vyřešil v roce 2017 více než 3,5 milionu zákaznických požadavků.
Nejčastěji zákazníci ČEZ kontaktovali prostřednictvím telefonu a emailu. Více než půl milionu zákazníků navštívilo zákaznická centra. Oblíbeným prostředkem kontaktu zůstávají dopisy a někteří zákazníci dokonce využili i faxů.