Tiskové zprávy str. 84

Udržitelný rozvoj a ESG
Produkty a služby
Ekonomické a finanční zprávy
Dodavatel poslední instance (DPI)

Rok od začátku energetické krize: před rokem skončila Bohemia Energy a milion zákazníků začalo hledat dodavatele

Přesně před rokem se ČEZ a další dodavatelé poslední instance museli ze dne na den postarat o téměř milion zákazníků, kterým Skupina Bohemia Energy přestala dodávat energie. ČEZ se podařilo z režimu dodavatele poslední instance převést na standardní smlouvy 99 % těchto klientů. Více než 70 % z těch, kdo si jako nového dodavatele vybrali právě ČEZ, přitom na doporučení zvolilo fixaci energií na dva nebo tři roky, takže jsou chráněni před současnou vlnou rostoucích velkoobchodních cen.

13. 10. 2022

Udržitelný rozvoj a ESG
Životní prostředí a obnovitelné zdroje
Produkty a služby
Jaderné elektrárny
Elektrárny

Virtuálně v elektrárně startuje třetí řadu! Školáky čeká nové TV studio i zbrusu nová prohlídka distribuční soustavy

Už 17. října padne první klapka pořadu „VIRTUÁLNĚ V ELEKTRÁRNĚ“ pro tento školní rok. V předchozích dvou letech absolvovalo oblíbené on-line prohlídky elektráren vysílané živě z interaktivního TV studia 72 508 dětí a dospělých. Letos navíc rozšiřujeme nabídku stávajících prohlídek o virtuální exkurzi naší distribuční soustavy. Kromě obnovitelných zdrojů energie a jaderných elektrárny Temelín a Dukovany se tak školy vydají na virtuální výlet po cestě elektrické energie z elektrárny až do domácnosti. ČEZ chce i touto atraktivní formou vzbudit zájem nejmladší generace o techniku a přispět tak k přílivu nových zaměstnanců do energetiky.

10. 10. 2022

Udržitelný rozvoj a ESG
Životní prostředí a obnovitelné zdroje
Charita a sponzoring

Nadace ČEZ letos pomůže vysadit téměř 6 000 nových stromů, celkem jich díky ní krášlí českou krajinu už 113 000

Jen v letošním roce podpořila Nadace ČEZ v rámci svého grantu Stromy celkem 69 projektů napříč republikou, což je třetí nejvyšší počet od spuštění programu v roce 2011. Výsadba nových alejí, větrolamů či obecních sadů probíhá právě nyní, během října a listopadu. Českou republiku tak bude krášlit a ozdravovat už 113 066 stromů a jiných dřevin s pomyslnou oranžovou visačkou.

7. 10. 2022

Udržitelný rozvoj a ESG
Produkty a služby
Ostatní

Call centra a zákaznická centra ČEZ pod náporem: kvůli úspornému tarifu a zastropování cen vyřizují až o třetinu požadavků více než obvykle

Na call centra ČEZ Prodej volá a píše v posledních dnech o desítky tisíc zákazníků více než obvykle. Například v posledním zářijovém týdnu narostl počet odbavených požadavků o třetinu oproti loňsku. Podobná situace je také v zákaznických centrech, kde je nárůst rovněž třetinový. Call centra ČEZ odbavila letos v září o 83 000 zákaznických požadavků více než loni za stejnou dobu, zákaznická centra zaznamenala meziroční nárůst návštěvnosti o více než 13 500 lidí. Lidé nejčastěji shánějí informace k úspornému tarifu a zastropování cen energií.

6. 10. 2022