U nás to instalací začíná. Chraňte svoji investici do fotovoltaiky od ČEZ prodloužením její životnosti a využívejte ji na maximum.
- Zajistíme pravidelnou kontrolu
Provedeme kontrolu a každý druhý rok elektrorevizi technologie a vyřešíme i urgentní opravy.
Více informací - Garantujeme přednostní opravy
I v době nejrušnější sezóny pro vás zajistíme dostupnost technika do 48 hodin.
- Možnost kdykoli nahlásit poruchu
K dispozici vám bude asistenční linka dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
- Termíny kontrol pohlídáme za vás
Včas se připomeneme s návrhem návštěvy našeho technika.
- Elektroinstalaci např. dotažení svorek, proudové spoje, riziková místa tepelného namáhání, kabelové vedení
- Panely a střešní konstrukci např. vizuální kontrola, kontrola a doporučení k případnému zastínění panelů
- Monitoring výroby před samotnou návštěvou zkontrolujeme výrobu a případné chybové hlášky
Potřebujete si změnit termín kontroly vaší fotovoltaiky nebo se chcete na něco zeptat? Zavolejte nám, rádi vám pomůžeme.
Potřebujete zaslat Záznam o kontrole vaší fotovoltaiky nebo máte jiný dotaz? Napište nám, do 2 pracovních dní vám odpovíme.
Pro koho je služba ČEZ Servis fotovoltaiky určena?
Službu nabízíme zákazníkům, kteří mají fotovoltaiku nainstalovanou od ČEZ. Tuto službu zatím nelze sjednat, pokud nemáte instalaci právě od nás
Jak dlouho trvá pravidelná kontrola?
Kontrola nebo elektrorevize trvá zhruba 90 minut. Pokud máte ČEZ Battery Box, může kontrola zabrat až 180 minut.
Technik vám po kontrole předá na místě Záznam o kontrole zařízení nebo vytvoří elektronickou kopii do MŮJ ČEZ, kde ho budete mít kdykoli k dispozici. Na vyžádání Vám ho zašleme do e-mailu nebo poštou.
Jak potvrdím/změním termín kontroly?
Po zaplacení prvního vyúčtování si můžete první termín v MŮJ ČEZ vybrat sami. Pokud návrh necháte na nás, včas se vám ozveme prostřednictvím SMS a e-mailu s návrhem termínu kontroly.
Navržený termín kontroly potvrdíte jednoduše v MŮJ ČEZ v Přehledu služby, odpovědí na SMS zprávu nebo telefonicky na lince 371 100 357.
Pokud vám termín nevyhovuje, můžete ho jednoduše změnit v MŮJ ČEZ v Přehledu služby. Rádi vám se změnou pomůžeme také na lince 371 100 357.
Jak postupovat při poruše technologie?
Poruchu můžete nahlásit pohodlně online v MŮJ ČEZ, případně na nonstop havarijní lince 371 100 357. Po nahlášení se vám v nejbližším termínu ozve telefonicky náš technik a doptá se na potřebné informace. Pokud není možné poruchu vyřešit po telefonu, domluvíte se na termínu opravy. Příjezd k havárii garantujeme do maximálně 48 hodin.
Jak budu za službu platit?
Za službu vám každý měsíc vystavíme vyúčtování ve výši 399 Kč. Pro platbu můžete využít inkaso, SIPO nebo provést platbu přes QR kód či trvalým/jednorázovým příkazem. Veškeré údaje k platbě naleznete ve svém měsíčním vyúčtování.