U nás to instalací začíná. Chraňte svoji investici do nového zdroje vytápění od ČEZ prodloužením jeho životnosti a využívejte ho na maximum.
- Zajistíme pravidelnou kontrolu
Tepelné čerpadlo jednou ročně zkontrolujeme a vyřešíme i urgentní opravy.
Více informací - Garantujeme přednostní opravy
I v době nejrušnější sezóny pro vás zajistíme dostupnost technika do 48 hodin.
- Možnost kdykoli nahlásit poruchu
K dispozici vám bude asistenční linka dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
- Termíny kontrol pohlídáme za vás
Včas se připomeneme s návrhem návštěvy našeho technika.
- Kontrola venkovní jednotky (např. vizuální a zvuková kontrola, čištění, úprava nastavení, kontrola elektroinstalace)
- Kontrola vnitřní jednotky (např. vizuální a zvuková kontrola, čištění, úprava nastavení, kontrola elektroinstalace)
- Kontrola topného systému (např. kontrola tlaku, expanzní nádoby, magnetického filtru)
Potřebujete si změnit termín kontroly vaší fotovoltaiky nebo se chcete na něco zeptat? Zavolejte nám, rádi vám pomůžeme.
Potřebujete zaslat Záznam o kontrole vaší fotovoltaiky nebo máte jiný dotaz? Napište nám, do 2 pracovních dní vám odpovíme.
Pro koho je služba ČEZ Servis tepelného čerpadla určena?
Službu nabízíme zákazníkům, kteří mají tepelné čerpadlo nainstalované od ČEZ. Tuto službu zatím nelze sjednat, pokud nemáte instalaci právě od nás.
Jak dlouho trvá pravidelná kontrola?
Pravidelný servis trvá zhruba 110 minut, během kterých technik provede nezbytné úkony.
Technik Vám po kontrole předá na místě Záznam o kontrole zařízení nebo vytvoří elektronickou kopii do MŮJ ČEZ, kde ho budete mít kdykoli k dispozici. Na vyžádání Vám ho zašleme do e-mailu nebo poštou.
Jak potvrdím/změním termín kontroly?
Po zaplacení prvního vyúčtování si můžete první termín v MŮJ ČEZ vybrat sami. Pokud návrh necháte na nás, včas se vám ozveme prostřednictvím SMS a e-mailu s návrhem termínu kontroly.
Navržený termín kontroly potvrdíte jednoduše v MŮJ ČEZ v Přehledu služby, odpovědí na SMS zprávu nebo telefonicky na lince 371 100 357.
Pokud vám termín nevyhovuje, můžete ho jednoduše změnit v MŮJ ČEZ v Přehledu služby. Rádi vám se změnou pomůžeme také na lince 371 100 357.
Jak postupovat při poruše technologie?
Poruchu můžete nahlásit pohodlně online v MŮJ ČEZ, případně na nonstop havarijní lince 371 100 357. Po nahlášení se vám v nejbližším termínu ozve telefonicky náš technik a doptá se na potřebné informace. Pokud není možné poruchu vyřešit po telefonu, domluvíte se na termínu opravy. Příjezd k havárii garantujeme do maximálně 48 hodin.
Jak budu za službu platit?
Za službu vám každý měsíc vystavíme vyúčtování ve výši 499 Kč. Pro platbu můžete využít inkaso, SIPO nebo provést platbu přes QR kód či trvalým/jednorázovým příkazem. Veškeré údaje k platbě naleznete ve svém měsíčním vyúčtování.
Dokumenty ke stažení
- Průvodce službou ČEZ Servis tepelného čerpadla
- Ceník služby ČEZ Servis tepelného čerpadla
- Smlouva o poskytování služby ČEZ Servis tepelného čerpadla
- Ukončení poskytované služby ČEZ Servis tepelného čerpadla
- Všeobecné obchodní podmínky služby ČEZ Servis tepelného čerpadla
- Plná moc pro jednání v zastoupení