Podpora dodavatelů

V otázkách spojených s funkcionalitami SAP Ariba se obraťte na Ariba Help Centre. Pro dotazy spojené s nákupem se Skupinou ČEZ se obraťte na Service Desk Skupiny ČEZ.

Ariba Help Centre

Pokud máte technické dotazy či problémy, reklamujete fakturaci služeb za využívání platformy SAP Ariba, nebo jste zapomněli své přihlašovací údaje do SAP Ariba, obraťte se na Ariba Help Centre. Tento centrální zdroj je určen k poskytování technické podpory a řešení problémů souvisejících s používáním platformy SAP Ariba. Můžete je kontaktovat přímo zde a jejich odborný tým Vám rád poskytne pomoc a odpovědi na Vaše otázky. Pro snazší zorientování můžete využít náš manuál zde.

SAP FAQ portál

Pro odpovědi na často kladené otázky doporučujeme navštívit FAQ portál dodavatele SAP Ariba. Tento portál poskytuje ucelené informace obohacené o předchozí setkání na dodavatelských summitech, které mohou být užitečné při řešení Vašich dotazů a potřeb spojených s používáním produktů a služeb SAP. Pro další informace a zdroje navštivte prosím tento odkaz.

Service Desk Skupiny ČEZ

Pokud máte otázky týkající se konkrétního nákupního případu nebo elektronické komunikace se Skupinou ČEZ, rádi Vám poskytneme podporu prostřednictvím našeho Service Desku. Service Desk neslouží k řešení technických problémů portálu Ariba ani ke správě kontaktních osob dodavatele.

Prosím, kontaktujte nás na e-mailové adrese servicedesk@cez.cz, kde Vám naši zástupci budou k dispozici, aby Vám pomohli s Vašimi dotazy či problémy týkajícími se obchodních případů a komunikace se společností.