2. 2. 2017

ČEZ Teplárenská: Nová podoba webových stránek nabízí i nové možnosti

Oddělit informace o společnosti ČEZ Teplárenská, a. s., od prodejní části webu a také zlepšit dostupnost pro stále se zvyšující počet uživatelů internetu prostřednictvím mobilních telefonů a tabletů; to je hlavní smysl čerstvě redesignovaných stránek www.cezteplarenska.cz. Výsledkem je od 1. února srozumitelně prezentovaná a kdekoli dostupná nabídka servisních informací, produktů i služeb.

Nový web jasně odděluje informace o produktech a službách od informací o společnosti ČEZ Teplárenská.

Nová podoba webových stránek ČEZ Teplárenské především přináší uživatelům kvalitní služby v on-line prostředí. „Lidé dnes chtějí informace přesně v okamžiku, kdy řeší své osobní záležitosti. Nový web je pro ně zárukou, že se k potřebné informaci dostanou pohodlně i z mobilního telefonu, stejně jako kdyby byli u stolního počítače,“ říká Pavel Foršt, vedoucí skupiny on-line komunikace Skupiny ČEZ. Web je podle něj plně přizpůsoben pro jakékoliv mobilní dotykové zařízení.

Nový web jasně odděluje informace o produktech a službách od informací o společnosti ČEZ Teplárenská. Informace o společnosti, volných místech a sekci pro dodavatele uživatelé nyní naleznou pod odkazem „O společnosti“.  Podstatnou změnu ve své struktuře pak doznala produktová část webu. Konkrétně rozdělením produktů a služeb do tří hlavních kategorií – 1. teplo a chlad, 2. dodávky zařízení, 3. služby.

„Uživatelé tak lépe naleznou všechny potřebné informace k produktům, zároveň si mohou prostřednictvím poptávkového formuláře objednat, co potřebují. Pokud si nejsou jisti, mohou zanechat na sebe kontakt a naši pracovníci se s nimi spojí k dořešení jejich záležitosti. Na každém kroku totiž uživatele provází možnost nás kontaktovat, třeba právě zanecháním telefonního čísla,“vyzdvihuje jednu z nových vymožeností webu Radim Sobotík, obchodní ředitel ČEZ Teplárenské. Zároveň upozorňuje na další novinku, uživatelé webu se mohou přihlásit k odebírání aktualit o produktech a službách či zasílání termínů odstávek prostřednictvím elektronického newslettru nebo formou SMS.

„Věřím, že se nové webové stránky budou uživatelům líbit. Neustále se snažíme naše služby vylepšovat. Záleží nám na tom, aby naši současní i budoucí zákazníci měli teplo opravdu bez starostí. Nová podoba webu s řadou užitečných funkcionalit k tomu určitě přispěje,“ uzavřel Radim Sobotík.

Společnost ČEZ Teplárenská, a.s. zásobuje přibližně 7  500 odběrných míst a kromě více než 132 000 domácností jsou odběrateli tepla i nemocnice, úřady, školy a průmyslové podniky. Celková roční dodávka tepla činí okolo 7 600 TJ. Zásobuje teplem zákazníky ve  32  městech v Ústeckém, Středočeském, Pardubickém, Královéhradeckém, Moravskoslezském a Jihomoravském kraji, kde také exportuje teplo přes hranice, z Elektrárny Hodonín do slovenského města Holíče. V poslední době se firma stále více zaměřuje také na energetické poradentství, provádění energetických auditů a zajišťování průkazů energetické náročnosti budov. Postupně se začíná podílet také na zajišťování dodávek tepla s využitím nových technologií. Více o společnosti na jejích nových webových stránkách www.cezteplárenská.cz.