„Nabídkou ČEZ ELE S ODMĚNOU odměňujeme naše zákazníky za jejich loajalitu a věrnost. Chceme také naše produktové portfolio doplnit o možnost tříleté fixace u elektřiny, která v něm dosud chyběla,“ říká člen představenstva ČEZ a ředitel divize obchod Pavel Cyrani.
Současné nízké ceny elektřiny na burze tak zákazníci ČEZ promění v dlouhodobou jistotu nízkých cen i na vlastních účtech za elektřinu. Dvacetiprocentní slevu na silové elektřině mohou získat díky dlouhodobému partnerství – při uzavření smlouvy na tři roky. Podobně jako v případě oblíbené nabídky plyn ČEZ S ODMĚNOU Skupina ČEZ garantuje, že cena pro zákazníky produktu ČEZ ELE S ODMĚNOU nebude po tři roky stoupat. Navíc, pokud dojde ke snížení ceny základního produktu ČEZ COMFORT pod úroveň ČEZ ELE S ODMĚNOU, klesne odpovídajícím způsobem i cena elektřiny ČEZ ELE S ODMĚNOU. Cena tak může pouze klesat. Po třech letech je navíc možné smlouvu prodloužit o další tři roky.
Zájemci z řad nových i stávajících zákazníků mohou o novou produktovou řadu žádat od 1. dubna 2016. A tím slevy na elektřině nekončí. „Nižší ceny nabídneme i těm, kteří se nechtějí vázat na tři roky. V případě dvouleté fixace, tedy u produktu ČEZ GARANT PLUS, zlevňujeme silovou elektřinu o 15 procent oproti našemu základnímu produktu, a to automaticky pro všechny zákazníky,“ uvádí Dávid Hajmán, generální ředitel ČEZ Prodej a ředitel útvaru strategie Skupiny ČEZ. Sleva v případě ČEZ GARANT PLUS se tak od 1. května 2016 navyšuje z dosavadních 10 na 15 procent.
Skupina ČEZ přichází s výraznou slevou také v případě plynu. U svého základního produktu ČEZ COMFORT zlevňuje od 1. května 2016 cenu komodity o 10 procent. „Dodržujeme tak náš závazek, že budeme vždy levnější než dominantní hráči na daných distribučních územích,“ vysvětluje Dávid Hajmán. Konkrétně tak u základního ceníku Skupina ČEZ i nadále garantuje, že cena produktu bude během prvních dvanácti měsíců od uzavření smlouvy o pět procent nižší než u základních produktů RWE, Pražské plynárenské a E.ON. Po uběhnutí této doby pak zaručuje v porovnání se stejnými firmami cenu nižší o jedno procento.
ČEZ navíc již v únoru vylepšil nabídku tříleté fixace u plynu ČEZ S ODMĚNOU, která nově každý rok znamená desetiprocentní slevu oproti hlavnímu produktu dominantního dodavatele na konkrétním distribučním území. I v případě dvouleté fixace ČEZ SE ZÁRUKOU nadále platí závazek šestiprocentní obdobné slevy.
Například zákazník využívající plyn k vaření a ohřevu vody v bytě s odběrem 3,5 MWh ušetří ročně v rámci plošného zlevnění 417 Kč, při současném využití produktu ČEZ S ODMĚNOU pak dalších 325 Kč. Celková roční úspora může tedy činit 742 Kč.
Zákazník využívající plyn na vaření, ohřev vody a topení v rodinném domě s ročním odběrem 22 MWh ušetří ročně v rámci plošného zlevnění 2 620 Kč, při současném využití produktu ČEZ S ODMĚNOU pak dalších 2 054 Kč. Celková roční úspora může tedy činit 4 674 Kč.
Zákazník využívající plyn ve velkém množství na topení a ohřev vody ve vícegeneračním rodinném domě nebo provozovně s ročním odběrem 62 MWh ušetří ročně v rámci plošného zlevnění 7 383 Kč, při současném využití tarifu ČEZ S ODMĚNOU pak dalších 5 872 Kč. Celková roční úspora může tedy činit 13 255 Kč.
Všichni zákazníci, kteří od Skupiny ČEZ odebírají elektřinu nebo plyn, si mohou sjednat také MOBIL OD ČEZ a posílat SMS všem ostatním zákazníkům MOBIL OD ČEZ zcela zdarma. Stejnou výhodu mohou navíc nabídnout až třem svým známým, kteří MOBIL OD ČEZ mají, ale energie od ČEZ neodebírají.
ČEZ vychází vstříc zákazníkům i dalšími kroky. V letošním roce plánuje zmodernizovat a přestěhovat svá zákaznická centra tak, aby byla lépe dostupná. Nová zákaznická centra budou v moderním designu, s rychloodbavovacími přepážkami pro jednoduché požadavky. První nové centrum slouží zákazníkům v Děčíně od 1. března.