Poskytování sociálních služeb patří ke stěžejním aktivitám novopackého Centra bez bariér. K tomu, aby tyto služby byly kvalitní a pomohly klientům – lidem se zdravotním i mentálním postižením získat nezávislost a soběstačnost v běžném životě, se i pracovníci sociálních služeb potřebují vzdělávat. Znalosti z kurzů tak mohli využít pro práci s klienty a společně vyrobili spousty nádherných velikonočních a dalších věcí. Velikonoční Jarmark tak využili k prezentaci aktivit Centra veřejnosti.
„Jsme moc rádi, že nás podpořili uživatelé aplikace Pomáhej pohybem, pro nás to znamená velkou motivaci do další práce. Děkujeme všem sportovcům, kteří nám přidělili body a hlavně děkujeme Nadaci ČEZ, která nás nepodpořila poprvé, ale naše aktivity podporuje pravidelně,“ říká Marie Vokurková, provozní pracovnice a koordinátorka Centra bez bariér.
Částku dvacet tisíc na uhrazení kurzů efektivního tréninku dovedností vybodovali v rámci dobročinného projektu s názvem „Jak pracovat s motivací klientů“ nasazeného v aplikaci EPP – Pomáhej pohybem její uživatelé, na finanční prostředky pro centrum ji převedla Nadace ČEZ.
Projekt prospěl pracovníkům , kteří pracují s klienty denního stacionáře. V kurzech získali cenné zkušenosti s vedením služeb, přípravou projektů a s administrativou.
„Bez dobrého vedení a kvalitních služeb nemůže být spokojených klientů. Na vytížení sociálních pracovníků se často zapomíná, ale i oni potřebují pro svou práci nové podněty, motivaci a povzbuzení,“ uvedla ředitelka Nadace ČEZ Michaela Ziková.
Nadace ČEZ Skupina ČEZ
Daniel Novák Šárka Beránková, tisková mluvčí
Tel: 724 446 611 Tel: 602 415 282
daniel.novak01@cez.cz sarka.berankova@cez.cz