„Máme zájem o spolehlivé lidi, kteří mají týmového ducha, jsou schopni jednat se zákazníky a učit se novým věcem. Nabízíme jak práci na plný či zkrácený úvazek, tak i brigády,“ říká Aleš Kubík, generální ředitel ČEZ Zákaznické služby. „Nejen pro matky čerstvě po mateřské nebo studenty může být výhodou i flexibilní pracovní doba. Samozřejmostí jsou i benefity jako stravenky či slevy na kulturu či sport.“
Nové call centrum vzniklo v areálu Sodovkárny Kolín ve třech patrech budovy takzvané věže a má plochu přibližně 400 metrů. Už teď tu operátoři měsíčně odbaví až 8000 hovorů. Zaškolování nových operátorů probíhá v nejvyšším patře věže, kde je pro nováčky připraveno 16 počítačů.
Viktor Bílý, vedoucí jedné ze skupin call centra v Kolíně, zaškoluje nováčka
„Jedním z důvodů, proč jsem se přihlásila, byla možnost flexibilní pracovní doby. Jako pro matku je to pro mě důležité. Když budu chtít plný úvazek, dostanu ho, když budu chtít přejít na částečný, můžu,“ říká Lucie Poláková, které nastoupila na začátku dubna. „Navíc – značka ČEZ je pro mě zárukou stability a jistoty. Beru to jako novou výzvu,“ dodává Lucie, která už v minulosti přibližně rok na pozici operátorky call centra v jiné firmě pracovala.
Sodovkárna disponuje pro pracovníky výhodnou polohou přímo v centru města a snadným dopravním spojením s okolními obcemi i městy Středočeského kraje. Call centrum se nachází zhruba deset minut pěšky od vlakového a autobusového nádraží.
V kolínském call centru najde uplatnění přibližně 60 lidí, z toho zhruba polovinu se už přijmout podařilo. Call centrum v Kolíně tak doplní stávající call centra společnosti ČEZ Zákaznické služby, které se nacházejí v Zábřehu a v Plzni.
„Rozhodnutí vybudovat nové call centrum padlo v prosinci a ČEZ Zákaznické služby tak musely jednat rychle,“ říká Michal Kovařík, ředitel úseku péče o zákazníka firmy. „Na nové pracovníky se těšíme. Předchozí zkušenosti z péče o zákazníka či aktivního prodeje jsou pro uchazeče výhodou, ale nejsou nutné. Stačí středoškolské vzdělání a uživatelská znalost práce na počítači.“
Nové operátorky kolínského call centra
Nové call centrum v Kolíně není jedinou letošní náborovou akcí podobného typu. Do konce roku chtějí ČEZ Zákaznické služby přijmout dalších zhruba 60 nových lidí.
Call centra společnosti ČEZ Zákaznické služby, s.r.o., vyřizují veškeré non-face kontakty zákazníků hromadné obsluhy. Jde o kontakty prostřednictvím telefonu, faxu, e-mailu, korespondence a internetu. Ročně vyřídí 3,5 milionu požadavků, přičemž denně obslouží více než 10 tisíc zákazníků. Na telefonních číslech 800 810 820 vyřeší zákazníci jakoukoliv záležitost týkající se produktů a služeb Skupiny ČEZ.