Společnosti ČEZ Slovensko se v roce 2016 dařilo zejména při získávání zákazníků z firemního segmentu. Objem dodané elektřiny a zemního plynu se zvýšil o 10 % oproti předcházejícímu roku, hrubá marže rostla díky dobře načasovaným nákupům elektřiny ještě výrazněji.
„Potvrdil se i dlouhodobý trend akvizice nových klientů, v rámci kterého se počet firemních zákazníků od roku 2015 zvýšil o téměř 30 %, což aktuálně představuje bázi přibližně 4 tisíce subjektů. Portfolio firemních zákazníků chceme dále rozvíjet, například i nabídkou široké palety energetických služeb, které již nyní v České republice poskytuje společnost ČEZ ESCO,“ uvedl generální ředitel ČEZ Slovensko Igor Nagy.
O služby ČEZ Slovensko projevují stále větší zájem také malé a střední podniky, a to převážně v regionu východního i středního Slovenska. „Meziroční růst dodávky energií se v této skupině klientů pohybuje na úrovni 30 %,“ upřesnil Nagy. Počet zákazníků v segmentu domácností se drží na stabilní úrovni zhruba 65 tisíc. Tento segment pozitivně ovlivňuje úspěšné hospodaření firmy v uplynulých letech.
Firma v minulém roce intenzivně věnovala také zlepšování zákaznického informačního systému či zjednodušením procesů pro klienty. Právě přehlednější nabídka zvyšuje atraktivitu dodavatelů v očích zákazníků.