10. 8. 2020

Web ČEZ ESCO přeřadil na vyšší level: nabídka produktů a služeb jako na dlani

Přehledná nabídka produktů na jedno kliknutí, vyšší uživatelská přívětivost a celková provázanost brandu do webu – to jsou jen některé ze změn na internetových stránkách společnosti ČEZ ESCO (www.cezesco.cz), které se uprostřed prázdnin převlékly do zcela nového hávu. ČEZ ESCO zajišťuje komplexní řešení energetických potřeb, včetně energetické optimalizace a dodávky energií pro státní správu, místní samosprávy a firemní sektor, průmyslové podniky a velké společnosti. ČEZ ESCO působí nejen na českém, ale také na slovenském trhu.

V novém prostředí stránek, na něž loni zavítalo více než 138 tisíc návštěvníků, se uživateli představuje celá nabídka z dílny ČEZ ESCO, kterou si následně může filtrovat. Na předchozí verzi webu se návštěvník od začátku pohyboval už v jednotlivých podsegmentech, takže bez početnějšího klikání mu komplexnost služeb zůstala utajena.

Důležitým spojovacím prvkem v rámci obsahu nového webu je aktuální akční nabídka. Momentálně jde např. o akci „Fotovoltaika za korunu“. Průběžně přibydou i další funkcionality jako např. kalkulačka pro výpočet finanční úspory nebo snížení hodnot CO2 v budově.

„Internetová prezentace lídra trhu komplexních na míru šitých energetických řešení pro firmy, státní správu i samosprávu musí skutečně držet pomyslný prst na tepu doby. Od nového webu si slibujeme, že nám pomůže udržet loajalitu stávajících klientů i získávat nové zakázky jak v oblasti ESCO produktů, tak v dodávkách elektřiny. Jednotící linkou jsou úspory CO2 a financí,“

spojuje redesign webu se svou celkovou vizí pokračujícího úspěšného příběhu společnosti ČEZ ESCO její generální ředitel Kamil Čermák.

„Zákazníkům představujeme naši ucelenou nabídku produktů a služeb doprovázenou novým marketingovým pohledem. Ten ilustruje komplexnost dodávaných řešení od A do Z v podobě tzv. 5P – Poradíme, Profinancujeme, Postavíme, Provozujeme, Pečujeme.  Uživatelé si mohou sami filtrovat řešení, která je zajímají, ať už podle toho, z jakého jsou segmentu nebo na čem chtějí uspořit,“ uvádí Michala Wisurová, specialistka marketingu ČEZ ESCO.

„Proměně webu předcházela analýza. Dívali jsme se, odkud k nám návštěvníci přicházejí a zda naše stránky obsahují správná klíčová slova, která zájemci o úspory do vyhledávačů zadávají. Naším cílem bylo zlepšit uživatelskou přívětivost, zjednodušit strukturu webu a sjednotit ho s ostatními weby v rámci Skupiny ČEZ při zachování vizuálního stylu ČEZ ESCO,“ nechává nahlédnout do zákulisí Václav Beneš, vedoucí skupiny webová prezentace Skupiny ČEZ.

Zdařilým redesignem to samozřejmě nekončí. Také do budoucna si internetové stránky www.cezesco.cz chtějí udržet vysoký standard, a to po vizuální i obsahové stránce. V přípravě je mj. nová anglická mutace nebo další vylepšování produktové sekce souběžně se stále se rozšiřující nabídkou služeb a řešení.

Víte, že korporátní internetové stránky www.cez.cz loni

  • přilákaly více než 2,5 miliony uživatelů
  • ovládly oborový žebříček „Průmysl a Energetika“ respektované soutěže WebTop100 – prestižního klání o nejlepší tuzemskou korporátní webovou prezentaci
  • podle statistik Google Analytics zaujaly své návštěvníky natolik, že na nich strávili v průměru téměř 3 minuty a čtvrtina se jich pravidelně vracela