Tiskové zprávy str. 103

Produkty a služby

Magické dvojky a nuly: 20. dubna přivítali v Informačním centru Elektrárny Ledvice 20 000 návštěvníka

Ledvice – Lucie Zwolinská z mostecké ZŠ Zdeňka Štěpánka se 20. dubna stala 20 000 návštěvnicí Informačního centra klasické energetiky Skupiny ČEZ. Elektrárnu Ledvice přitom navštívila spolu s dalšími spolužáky v rámci výuky přírodovědy a měla to štěstí, že si před kinosálem sáhla pro 3D brýle jako desátá v pořadí. Přesně tolik návštěvníků totiž chybělo infocentru do magické dvojky se čtyřmi nulami.

20. 4. 2017

Produkty a služby

Tepelné hospodářství Jirkova mění majitele, ČEZ Teplárenská bude i nadále jako vlastník zajišťovat spolehlivé dodávky tepla

Jirkov – Významnou severočeskou akvizici má a sebou ČEZ Teplárenská, a. s., ze Skupiny ČEZ. Jirkovští zastupitelé totiž v tomto týdnu schválili odprodej tepelného hospodářství města této společnosti, a to za 60,2 milionu korun. V současné době již jen zbývá vše smluvně ošetřit dle platné legislativy, aby mohla proběhnout platba. ČEZ Teplárenská měla přitom sekundární tepelné rozvody, včetně výměníků v dlouhodobém pronájmu. Ač Jirkov vypsal výběrové řízení, byla společnost jediným uchazečem o koupi, přičemž jí nabídnutá cena plně odpovídala znaleckému odhadu veškerého tepelného hospodářství města.

20. 4. 2017

Produkty a služby

ČEZ Distribuce otevřela technické konzultační místo v Ostravě

Podat žádost o připojení k odběru elektřiny či přeložku vedení nebo zjistit informace o odstávkách mohou lidé ode dneška každý pracovní den v nově otevřeném technickém konzultačním místě (TKM) společnosti ČEZ Distribuce v Domě energetiky v Ostravě. Nové kontaktní pracoviště, kterým chtějí energetici přispět ke zlepšení obsluhy svých klientů, má samostatný vchod ze strany od Domu kultury města Ostravy. TKM v severomoravské metropoli je druhé v Česku, už v prosinci firma otevřela kontaktní místo v Děčíně.

4. 4. 2017

Produkty a služby

Zákaznické centrum ČEZ v Kladně se přestěhovalo

Nové centrum se nachází na adrese Suchardova 236, má pohodlnou čekací zónu, umožňuje aktivní obsluhu klientů a na jeho uspořádání a designu se svými nápady podíleli sami zákazníci.

2. 3. 2017