Tiskové zprávy str. 148
V centru Liberce probíhá unifikace napětí na 22 kV
Děčín, 1. září 2012 – ČEZ Distribuce zdárně pokračuje v rozsáhlém projektu, který má za cíl zvýšit spolehlivost a kapacitu dodávek v Liberci. Na území města postupně přestavuje rozvody z napěťové hladiny 10 kV na kapacitnějších 22 kV. V druhé etapě dojde k výměně více než 2,5 kilometrů kabelů.
3. 9. 2012
Zájem o služby Ombudsmana ČEZ vzrostl meziročně o 85 %. V prvním pololetí řešil přes 400 stížností zákazníků
Praha, 17. července 2012 – Ombudsman ČEZ dal v prvních šesti měsících letošního roku za pravdu klientům ve čtyřiceti případech. Nejčastější stížnosti se týkaly reklamace měření, smluvních záležitostí a reklamací záloh a plateb.
17. 7. 2012
ČEZ Zákaznické služby opět uspěly v soutěži kontaktních center
Obsluha zákazníků Skupiny ČEZ vybojovala na světové soutěži kontaktních center (2012 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry) v Londýně 3. místo. Jde tak o další ocenění všech způsobů, kterými se svými klienty Skupina ČEZ komunikuje. Zahrnuje zejména call centrum v lokalitách Plzeň a Zábřeh na Moravě, zákaznická centra a internetovou obsluhu.