Tiskové zprávy str. 148

Produkty a služby

V centru Liberce probíhá unifikace napětí na 22 kV

Děčín, 1. září 2012 – ČEZ Distribuce zdárně pokračuje v rozsáhlém projektu, který má za cíl zvýšit spolehlivost a kapacitu dodávek v Liberci. Na území města postupně přestavuje rozvody z napěťové hladiny 10 kV na kapacitnějších 22 kV. V druhé etapě dojde k výměně více než 2,5 kilometrů kabelů.

3. 9. 2012

Produkty a služby

Zájem o služby Ombudsmana ČEZ vzrostl meziročně o 85 %. V prvním pololetí řešil přes 400 stížností zákazníků

Praha, 17. července 2012 – Ombudsman ČEZ dal v prvních šesti měsících letošního roku za pravdu klientům ve čtyřiceti případech. Nejčastější stížnosti se týkaly reklamace měření, smluvních záležitostí a reklamací záloh a plateb.

17. 7. 2012

Produkty a služby

ČEZ Zákaznické služby opět uspěly v soutěži kontaktních center

Obsluha zákazníků Skupiny ČEZ vybojovala na světové soutěži kontaktních center (2012 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry) v Londýně 3. místo. Jde tak o další ocenění všech způsobů, kterými se svými klienty Skupina ČEZ komunikuje. Zahrnuje zejména call centrum v lokalitách Plzeň a Zábřeh na Moravě, zákaznická centra a internetovou obsluhu.

9. 7. 2012

Produkty a služby

Jarní ŠŤÁVA od ČEZ míří k zákazníkům

Nové vydání lifestyl – produktového magazínu ŠŤÁVA směřuje právě v těchto dnech k zákazníkům Skupiny ČEZ.

28. 5. 2012