Tiskové zprávy str. 168
ČEZ neustává v inovacích na korporátním webu
Praha, 5. listopadu 2008 – Rozšíření rádce „Co dělat, když…“ nebo vylepšení internetové samoobsluhy – to jsou jen některé z připravovaných změn na korporátním webu společnosti ČEZ (www.cez.cz), vítěze letošního ročníku soutěže WebTop100 o nejlepší firemní internetovou prezentaci.
5. 11. 2008
Zelená energie ohřívá vodu pro hospic Dobrého pastýře
Fond Zelené energie podpořil instalaci dvaceti čtyř slunečních kolektorů pro nový hospic Dobrého Pastýře v Čerčanech ve středočeském kraji. Příspěvek ve výši 800 tisíc korun zajistí energii pro ohřev veškeré teplé vody pro potřeby hospice. Finanční podporu ve formě grantu Zelené energie získalo od Skupiny ČEZ dosud 19 projektů v celkové hodnotě více než 10 milionů korun.
7. 10. 2008
Fúzí vzniklá ČEZ ICT SERVICES se stává největším poskytovatelem ICT služeb v České republice. Nová společnost ČEZ ICT SERVICES přinese Skupině ČEZ zásadní úspory
Fúzí dceřiných společností ČEZData, s.r.o. a ČEZnet, a.s. získává Skupina ČEZ od 1.10. 2008 jednotného poskytovatele ICT služeb. Na trhu se tím objevuje společnost s ročním obratem přesahujícím 4,5 miliardy Kč a zaměstnávající více než 600 zaměstnanců. Fúze obou společností je součástí rozsáhlého projektu Transformace ICT. Díky fúzi plánuje Skupina ČEZ do začátku roku 2010 dosáhnout úspor v oblasti ICT ve výši 1,3 miliardy Kč. Generálním ředitelem a předsedou představenstva společnosti ČEZ ICT SERVICES se stává Kamil Čermák, dosavadní ředitel ČEZnet, a.s.
1. 10. 2008
Skupina ČEZ nabízí nové inovativní služby v oblasti fakturace
Skupina ČEZ nabízí jako jediná energetická firma v ČR svým zákazníkům Zákaznickou linku 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Již více jak 100 tisíc zákazníků využívá Virtuální obchodní kancelář. Dále ČEZ nabízí zákazníkům společná Zákaznická centra se společností RWE, platby za elektřinu přes terminály Sazky a nyní i nově možnost elektronické fakturace. Jen v loňském roce ČEZ vyřídil 3,2 milionů požadavků svých zákazníků.