Tiskové zprávy str. 1411
ČEZ Zákaznické služby vybojovaly stříbrnou medaili v soutěži světových kontaktních center
Obsluha zákazníků Skupiny ČEZ získala druhé místo ve světové soutěži kontaktních center (2010 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry) v kategorii velkých kontaktních center v regionu EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika). Přeskočila například i takové velikány jako je mobilní operátor Qataru s 80 miliony zákazníky. Jde tak o další ocenění všech způsobů, kterými se svými klienty Skupina ČEZ komunikuje. Zahrnuje zejména call centrum v Plzni a Zábřehu na Moravě, zákaznická centra a internetovou obsluhu.
28. 6. 2010
Teplo pro Bohumín z elektrárny v Dětmarovicích bude ještě letos
Přesto, že povodně zpozdily výstavbu horkovodu pro Bohumín až o jeden měsíc, již letos začnou první dodávky tepla.
25. 6. 2010
Svět klasické uhelné energetiky stále více láká k návštěvě Informačního centra v Ledvicích
Ledvice – Není to tak dávno, konkrétně 17. dubna, kdy v Informačním centru Ledvice přivítali tisícího návštěvníka. Od té doby sem zavítalo dalších více než 1 400 zájemců o svět klasické energetiky a její všeobecný vývoj. Svým zaměřením je přitom informační centrum první svého druhu v České republice a tématicky tak doplňuje ostatní informační centra Skupiny ČEZ zaměřená na jadernou energetiku a obnovitelné zdroje.
24. 6. 2010
Svět klasické uhelné energetiky stále více láká k návštěvě Informačního centra v Ledvicích
Ledvice – Není to tak dávno, konkrétně 17. dubna, kdy v Informačním centru Ledvice přivítali tisícího návštěvníka. Od té doby sem zavítalo dalších více než 1 400 zájemců o svět klasické energetiky a její všeobecný vývoj. Svým zaměřením je přitom informační centrum první svého druhu v České republice a tématicky tak doplňuje ostatní informační centra Skupiny ČEZ zaměřená na jadernou energetiku a obnovitelné zdroje.