Jak se přihlásit do MŮJ ČEZ
MŮJ ČEZ je internetová aplikace, která vám umožní pohodlné a rychlé řešení požadavků souvisejících s odběrem elektřiny, plynu, tepla a mobilních služeb.
Tak jako již nemusíte chodit do banky a můžete svůj účet spravovat prostřednictvím internetového bankovnictví, stejně tak můžete nyní komunikovat s námi. Díky nepřetržitému přístupu k vašim datům služba MŮJ ČEZ šetří váš čas a umožňuje stálou kontrolu. Vaše osobní údaje jsou zabezpečeny heslem.
Co nabízí Můj ČEZ
Přehled o fakturách – MŮJ ČEZ umožňuje zobrazit přehledný výpis uhrazených i neuhrazených faktur. Tuto praktickou informaci o stavu plateb oceníte, a to zejména pokud máte více odběrných míst. Konkrétní fakturu si můžete vyhledat podle částky, splatnosti apod.
Přehled o všech odběrných místech - pro jednotlivá odběrná místa můžete sledovat řadu údajů, jako jsou jejich technické charakteristiky. V případě elektřiny například velikost hlavního jističe a počet fází, zvolený produkt a distribuční sazba, předpokládaná roční spotřeba nebo termíny odečtů.
U tepla například způsob měření, roční sjednané množství v GJ, typ sazby, roční sjednaný příkon, atd.
Online (*) řešení požadavků – prostřednictvím aplikace můžete:
- nahlásit samoodečet elektřiny
- změnit zasílací adresu a adresu trvalého bydliště
- změnit způsob platby, bankovní spojení nebo výši a frekvenci záloh za elektřinu
- změnit Produktovou řadu
- zadat měsíční rezervovanou kapacitu
- aktivovat elektronickou fakturaci, elektronickou měsíční fakturaci a stažení datového souboru
Tyto změny jsou provedeny okamžitě. V případě zadání požadavku, který vyžaduje delší zpracování, můžete V aplikaci sledovat průběh jeho řešení, a případně jej dále upravovat.
* U komodity tepla toto neplatí, změny jsou aktualizovány manuálně prostřednictvím pověřené kompetentní osoby.
Přihlášení do Můj ČEZ
Přihlášení do MŮJ ČEZ probíhá na základě zadání e-mailu a hesla, které jste si zvolili během registrace.
MŮJ ČEZ je přizpůsobena pro rozlišení obrazovky 1024 x 768 pixelů a vyšší, a podporuje následující internetové prohlížeče:
- Chrome
- Microsoft Edge
- Mozilla Firefox
- Safari
- nejpoužívanější mobilní prohlížeče
- prohlížeče založené na Chromiu
A u těchto prohlížečů podporujeme dvě poslední aktuální major verze.
V ostatních prohlížečích nemusí být veškeré možnosti MŮJ ČEZ dostupné.
Pro využití některých služeb MŮJ ČEZ je nutné mít nainstalovanou aplikaci Adobe Reader. Pokud váš počítač není touto aplikací vybaven, doporučujeme vám její stažení a instalaci.
Můj ČEZ je služba určená zákazníkům společností:
- ČEZ Prodej – s uzavřenou smlouvou o sdružených službách dodávky elektřiny nebo o dodávce elektřiny
- ČEZ Prodej – s uzavřenou smlouvou o sdružených službách dodávky plynu nebo o dodávce plynu
- ČEZ Teplárenská, a. s. – s uzavřenou smlouvou o připojení
Při splnění výše uvedených podmínek můžete provést registraci do MŮJ ČEZ. Přístup třetích osob do MŮJ ČEZ je možný pouze na základě zákazníkem uděleného souhlasu.
Dle typu uzavřené smlouvy ke konkrétnímu odběrnému místu s výše uvedenými společnostmi je nastaveno oprávnění na zobrazovaná data ve MŮJ ČEZ či na zadávání jednotlivých typů požadavků (více viz. přehledová tabulka níže) – nastat mohou tyto varianty:
- Zákazník má uzavřenou smlouvu o sdružených službách dodávky elektřiny se společností ČEZ Prodej
- Zákazník má uzavřenou pouze smlouvu o dodávce elektřiny/plynu nebo o sdružených službách dodávky elektřiny/plynu se společností ČEZ Prodej
- Zákazník má uzavřenou smlouvu o sdružených službách dodávky tepla nebo o dodávce tepla se společností ČEZ Teplárenská, a. s.
Jednotlivé oddíly Můj ČEZ
MŮJ ČEZ je rozdělena do několika částí.
1. Můj ČEZ
Přehled účtu
Úvodní stránka obsahuje aktuální informace o Zákaznickém čísle, adrese trvalého bydliště, o nových zprávách, plánovaném vypínání elektřiny, odběrném místě, o nejbližších fakturách a zálohách, upomínkách, požadavek také můžete zadat ze sekce nejpoužívanějších požadavků.
Zprávy
Většinou obsahuje informace o marketingových akcích, nabídkách produktů, novinkách, atd.
Odběrná místa
Obsahuje informace o odběrných místech zákazníka včetně detailních informací o technických, fakturačních, platebních a korespondenčních údajích
Platby
V této části jsou k dispozici informace o vystavených fakturách, plánech záloh, přijatých a odeslaných platbách a o případně vystavených upomínkách; u většiny vystavených dokladů je k dispozici soubor ve formátu PDF (je možné jej zobrazit či vytisknout); dále zde najdete informace o všech požadavcích, které se vztahují k danému Zákaznickému číslu.
Požadavky
Zde je možné zadávat požadavky související s odběrem elektřiny, plynu a tepla, po výběru typu požadavku je možné provést buď on-line změnu (elektřina, plyn) nebo zadat textový požadavek (v závislosti na typu vybraného požadavku), v oddíle je možné i kontrolovat již zadané požadavky, které jsou v řešení stejně jako požadavky, které jsou uzavřené (vyřešené nebo nevyřešené).
2. Nastavení účtu (v pravém horním rohu pod přihlašovacím jménem a zákaznickým číslem)
Změna hesla
Zde je možné změnit heslo pro přístup do MŮJ ČEZ.
Změna registračních údajů
V této části je možné změnit údaje o uživateli MŮJ ČEZ, které byly zadány při registraci.
3. Zápatí stránky
Kontaktní informace
V této části najdete telefonní číslo na Zákaznickou linku Skupiny ČEZ.