Být dobrým partnerem

Reklamní partnerství

Jako dlouhodobě spolehlivý reklamní partner podporuje Skupina ČEZ celou řadu oblastí veřejného života ve všech krajích České republiky.  V roce 2024 soustředila Skupina ČEZ svou systematickou podporu do oblasti sportu, vzdělávání, kultury, ochrany životního prostředí
a zdravotnictví. Rozdíly přitom nedělá v tom, zda jde o regionální akce nebo projekty
s celostátním dosahem. Podpořené projekty lze rozdělit do následujících kategorií.

Podpora v regionech

Multižánrový festival ČEZ FEST, Smetanova Litomyšl, Hodonínské kulturní léto, Porcelánové slavnosti v Karlových Varech, Bohemia JazzFest, Mělnické kulturní léto, Festival na ulici Plzeň, XXIX. ročník Mezinárodního hudebního festivalu 13 měst Concentus Moraviae, Jihočeské divadlo – Prodaná nevěsta v Holašovicích, Mezinárodní hudební festival Leoše Janáčka, Interporta, Hudební festival Labefest, Kadaňský pohádkový festival

Kultura

Generální partner České filharmonie, generální partner Pražského jara, generální partner Pražského filharmonického sboru, generální partner ČNSO, Colours of Ostrava, Beats for Love, Azyl 78, Rock for People, Dny lidí dobré vůle – Velehrad, Mezinárodní festival Petra Dvorského, Fingers Up, Mezinárodní hudební festival Lípa Muzika, celoroční výstavní program Trafo Gallery, Divadlo bratří Formanů – představení Ptačí sněm

Amatérský sport

ČEZ Jizerská 50, Seriál běžeckých závodů RunCzech, RunTour, Běhej Lesy, SkiTour – série závodů v běžeckém lyžování, Sokolský běh republiky, Lipno Sport Fest 2024, 9. ročník Trutnovského půlmaratonu, MILADATLON 2024 - terénní triatlon a kvadriatlon, partnerství s Klubem českých turistů, cyklistický závod amatérů Road Classic, běžecký závod Christmas run 2024

Profesionální sport

Generální partner Českého olympijského týmu, Generální partner Českého paralympijského týmu, Generální partner Českého atletického svazu, Generální partner České baseballové asociace, Generální partner Českého volejbalového svazu, Basketball Nymburk, volejbalový klub VK ČEZ Karlovarsko, volejbalový klub VK Lvi Praha, hokejový klub Rytíři Kladno, Světový pohár ve vodním slalomu, World Tour Beach Volleyball turnaj v Ostravě, Hlavní partner národních basketbalových týmů mužů a žen, partner Českého svazu kanoistů - sekce divoká voda

Vzdělávání

Týden inovací, konference Forum Media, Konference malé modulární reaktory, Sustainable Summit, Den TAČR, Celostátní finanční konference Svazu měst a obcí České republiky, Leading Minds Forum 2024, Konference karlovarské právnické dny, mezinárodní konference o jaderné energetice NERS 2024, Equal Pay Day 2024, TEDxPragueWomen 2024

Životní prostředí

Partnerství s Českým svazem včelařů, partnerství s KRNAP, ZOO Dvůr Králové, Sdružení cestovního ruchu Jeseníky, Zelený Špindl, Fórum Elektromobilita, Výstava udržitelnost
a civilizace, Lanová dráha na Sněžku

Zdravotnictví

Den mateřství Nemocnice Kadaň

Co je reklamní partnerství?

Reklamní partnerství je forma spolupráce, která je založena na poskytnutí finančního příspěvku na propagační, reklamní služby od Skupiny ČEZ. Pokud tedy máte zajímavý projekt či akci, kde nás můžete propagovat jako partnera, je tato forma spolupráce určena pro Vás.

Jak můžete žádat o reklamní partnerství?

Pokud jste tedy přesvědčeni o tom, že Váš projekt by si zasloužil podporu Skupiny ČEZ formou reklamního partnerství, musíte nejprve vyplnit elektronickou žádost o příspěvek. Žádosti doručené jiným způsobem nebudou zařazeny do hodnotícího procesu k reklamnímu partnerství. Z možnosti podpory formou reklamního partnerství jsou vyloučeny všechny fyzické osoby.

 Elektronické podání žádosti

Schvalování a hodnocení žádostí

Reklamní aktivity jsou schvalovány jedenkrát měsíčně. Každá došlá žádost je podrobena hodnocení, na jehož základě jsou projekty schvalovány.

Doručené žádosti jsou hodnoceny podle následujících kritérií:

O výsledku schvalování došlých žádostí budete informování prostřednictvím e-mailové zprávy, obvykle do desátého pracovního dne následujícího měsíce od termínu pro podávání žádostí. Pokud žádost na podporu Vašeho projektu či akce posíláte s časovým předstihem, nemusí být Vaše žádost projednávána hned v prvním schvalovacím období, vždy však rozhodneme včas vzhledem k termínu konání Vaší akce.

Co se děje s Vaší žádostí po jejím odeslání?
    1. Po odeslání žádosti o Reklamní partnerství z existujícího profilu je žadateli zpět automaticky zasláno Potvrzení o doručení žádosti z adresy system@zadost.online
    2. Žádost je během následujících 5 dní zkontrolována, zdali splňuje všechny náležitosti a v případě, že je žádost formálně v pořádku, obdrží žadatel potvrzení o Zařazení žádosti do schvalovacího řízení. V případě, že je potřeba cokoli doplnit či upravit, žádost je vrácena s poznámkami k doplnění / úpravě žadateli a žadatel obdrží e-mailovou notifikaci.
    3. Po přijetí je žádost zařazena do schvalovacího kola dle termínů pro předkládání projektů uvedených níže na tomto odkazu.
    4. Rozhodování o reklamním partnerství probíhá vždy jednou měsíčně. Výběr žádostí k podpoře probíhá na základě podrobného hodnocení každé došlé žádosti dle interních kritérií, jako je územní dosah projektu, oblast podpory, návaznost na energetiku, konkrétní propojení se Skupinou ČEZ, kvalita prezentace, finanční náročnost atd.
    5. O výsledku schvalování došlých žádostí budete informováni prostřednictvím e-mailové zprávy, obvykle do patnáctého dne následujícího měsíce od termínu podání žádosti. Pokud žádost o reklamní partnerství na vašem projektu odešlete s časovým předstihem, nemusí být automaticky projednávána hned v prvním schvalovacím období, vždy vás však budeme informovat o výsledku včas s ohledem na termín konání vašeho projektu.
    6. Žádost může být po pečlivém hodnocení a přezkoumání na základě interních kritérií schválena v požadované finanční výši, schválena částečně (finanční částka je nižší než částka požadovaná žadatelem), neschválena či v případě nerozhodnutí posunuta do dalšího schvalovacího kola (v takovém případě budete informováni o tom, že Žádost stále prochází interním schvalováním).
    7. Žadatel je ve všech případech informován o výsledku e-mailovou zprávou.
    8. V případě schválení žádosti je žadatel kontaktován odpovědným zaměstnancem ČEZ, a. s., s nímž finalizuje smlouvu (smluvní textace bodů reklamního plnění, dodávání grafických a logo manuálů, platby atd.).
    9. Po odsouhlasení finální verze smlouvy oběma stranami je smlouva elektronicky či poštou odeslána žadateli k podpisu. Podepsanou smlouvu je žadatel povinen nahrát na svůj profil ke schválené žádosti na zadost.online
    10. V následném období po dobu trvání smlouvy spolu žadatel a odpovědný zaměstnanec ČEZ, a. s. komunikují s cílem zajistit úplné splnění všech bodů reklamního plnění uvedených ve smlouvě.
    11. Faktury (platí pro zálohové i finální – daňové doklady) je nutno zasílat dle instrukcí ve smlouvě, tj. na e-mailovou adresu podatelna@cez.cz ; doporučuje se však současně všechny finanční doklady a dokumenty zasílat i odpovědnému zaměstnanci ČEZ, a. s., který s žadatelem celý projekt administruje.
    12. Žadatel má povinnost po skončení platnosti smlouvy do 10 kalendářních dní doložit reklamní plnění formou nahrání reklamních bodů do systému ERPA ke schválené žádosti na zadost.online
    13. Po nahrání a odeslání odpovědný zaměstnanec ČEZ, a. s. reklamní plnění zkontroluje a v případě, že je pořádku, generuje protokol o splnění reklamního partnerství, který následně e-mailem zasílá žadateli k podpisu. Není-li plnění správně a dostatečně doloženo, je žadateli vráceno k nápravě.
    14. Žadatelem podepsaný protokol je nutné nahrát do systému ERPA a následně spolu s finální fakturou (daňovým dokladem, na němž nesmí chybět číslo smlouvy a zohledněná záloha vč. DPH) zaslat na podatelna@cez.cz . Opět se doporučuje oba dokumenty zaslat současně i odpovědnému zaměstnanci ČEZ, a. s., který s žadatelem celý projekt administruje. Na finální faktuře musí vždy být uvedeno DÚZP stejné, jako je datum podpisu žadatele na protokolu. Jinak nelze protokol uznat jako platný.
Termíny pro předkládání projektů v roce 2025

 

Měsíc

Termín podávání žádosti

Termín projednání

Leden

1. 1. – 31. 1. 2025

11. 2. 2025

Únor

1. 2. – 28. 2. 2025

11. 3. 2025

Březen

1. 3. – 31. 3. 2025

10. 4. 2025

Duben

1. 4. – 30. 4. 2025

12. 5. 2025

Květen

1. 5. – 31. 5. 2025

11. 6. 2025

Červen

1. 6. – 30. 6. 2025

10. 7. 2025

Červenec

1. 7. – 31. 7. 2025

11. 8. 2025

Srpen

1. 8. – 31. 8. 2025

11. 9. 2025

Září

1. 9. – 30. 9. 2025

13. 10. 2025

Říjen

1. 10. – 31. 10. 2025

10. 11. 2025

Listopad

1. 11. – 30. 11. 2025

11. 12. 2025

Prosinec

1. 12. – 31. 12. 2025

12.  1. 2026