Tiskové zprávy str. 162
V zimním období vyráží energetici k poruchám na skútru i na sněžnicích
Děčín, 22. 12. 2009 – S očekávaným oteplením po třeskutých mrazech se energetici vydají na mimořádné preventivní pochůzkové kontroly v námrazových oblastech. Jejich cílem je kontrola venkovního vedení a případné „oklepání“ námrazy, která by mohla způsobit problémy s dodávkou elektřiny.
22. 12. 2009
Zákaznická centra Skupiny ČEZ prodloužila otvírací dobu
Od 4. září 2009 Skupina ČEZ prodloužila páteční provozní dobu všech svých zákaznických center o 3 hodiny. Vyšla tak vstříc změně životního stylu svých zákazníků, kteří nyní mohou vyřizovat své požadavky od 8:00 do 14:00 hodin. V dnešní zrychlené době nabízí Skupina ČEZ pro plánování schůzek na pobočce osvědčený model on-line rezervací. Je tak odzvoněno dlouhým čekacím lhůtám.
1. 12. 2009
Zákazníci ČEZ budou mít v příštím roce nižší ceny silové elektřiny
Skupina ČEZ dnes zveřejnila ceníky silové elektřiny pro tarifní zákazníky na rok 2010. Domácnostem klesne cena za silovou elektřinu o 15,3 %.
10. 11. 2009
Korporátní web ČEZ obhájil vítězství ve Web Top 100 a připravil novinky
Praha, 21. října 2009 – Nová podoba anglické a německé mutace stránek, inovace internetové samoobsluhy nebo větší porce multimediálního obsahu – tyto jsou jen některé z dalších avizovaných změn na korporátním webu společnosti ČEZ (www.cez.cz). Podle včera vyhlášených výsledků stránky obhájily vítězství v soutěži WebTop100 - prestižním klání o nejlepší tuzemskou korporátní internetovou prezentaci.