Tiskové zprávy str. 162

Produkty a služby

V zimním období vyráží energetici k poruchám na skútru i na sněžnicích

Děčín, 22. 12. 2009 – S očekávaným oteplením po třeskutých mrazech se energetici vydají na mimořádné preventivní pochůzkové kontroly v námrazových oblastech. Jejich cílem je kontrola venkovního vedení a případné „oklepání“ námrazy, která by mohla způsobit problémy s dodávkou elektřiny.

22. 12. 2009

Produkty a služby
Ostatní

Zákaznická centra Skupiny ČEZ prodloužila otvírací dobu

Od 4. září 2009 Skupina ČEZ prodloužila páteční provozní dobu všech svých zákaznických center o 3 hodiny. Vyšla tak vstříc změně životního stylu svých zákazníků, kteří nyní mohou vyřizovat své požadavky od 8:00 do 14:00 hodin. V dnešní zrychlené době nabízí Skupina ČEZ pro plánování schůzek na pobočce osvědčený model on-line rezervací. Je tak odzvoněno dlouhým čekacím lhůtám.

1. 12. 2009

Ekonomické a finanční zprávy
Produkty a služby

Zákazníci ČEZ budou mít v příštím roce nižší ceny silové elektřiny

Skupina ČEZ dnes zveřejnila ceníky silové elektřiny pro tarifní zákazníky na rok 2010. Domácnostem klesne cena za silovou elektřinu o 15,3 %.

10. 11. 2009

Produkty a služby

Korporátní web ČEZ obhájil vítězství ve Web Top 100 a připravil novinky

Praha, 21. října 2009 – Nová podoba anglické a německé mutace stránek, inovace internetové samoobsluhy nebo větší porce multimediálního obsahu – tyto jsou jen některé z dalších avizovaných změn na korporátním webu společnosti ČEZ (www.cez.cz). Podle včera vyhlášených výsledků stránky obhájily vítězství v soutěži WebTop100 - prestižním klání o nejlepší tuzemskou korporátní internetovou prezentaci.

21. 10. 2009