Tiskové zprávy str. 1721
Moderní elektronické zpracování dat ve společnosti ČEZ Měření
Hradec Králové, 29.11.2006 - "Papírová forma" zpracování technických údajů byla nahrazena moderní elektronickou formou. Toto zpracování dat je rychlejší, přehlednější a přesné.
29. 11. 2006
Zákazníci Skupiny ČEZ si budou moci vybrat ze tří produktových řad tarifů, lišících se rozsahem služeb i cenou
Skupina ČEZ připravila na příští rok zásadní změnu v nabídce produktů pro konečné zákazníky z řad domácností. Ti si prvně budou moci zvolit rozsah poskytovaných služeb s odlišnou cenou, podle svých očekávaných potřeb. Domácnosti tak budou moci oproti současnosti ušetřit za rok 120 Kč při volbě řady Basic nebo si naopak připlatit za nadstandardní služby u řady Exclusive.
22. 11. 2006
Poruchová služba a dispečink Skupiny ČEZ jsou připraveni na zvýšený počet poruch v souvislosti s nástupem zimy
Poruchová služby Skupiny ČEZ disponuje na území regionu Moravy na 8 dislokovaných pracovištích 105 pracovními osádkami. Minulá v mnoha ohledech extrémní zima přitom prověřila celý systém, který začíná u dispečera a končí odstraněním poruchy a obnovením dodávky energie zákazníkům.