Spravujte své služby snadno a kdykoliv online díky naší aplikaci.
Nebo si stáhněte mobilní aplikaci.
Sledujte aktuální spotřebu a snadno zadávejte samoodečty přímo v aplikaci. Budete tak mít své náklady za energie pod kontrolou.
Mějte přehled o zálohách a vyúčtování na jednom místě. Snadno si nastavíte výši nebo splatnost záloh, prohlédnete vyúčtování a stáhnete PDF.
Všechny důležité informace o vašich službách, včetně dokumentů, máte vždy na dosah. Jednoduše a pohodlně online změníte produkt nebo sjednáte nové služby.
Po vyfocení stavu svého elektroměru pomocí fotoaparátu ihned uvidíte odhad vyúčtování.
Zaplaťte za pár vteřin. Rychle, bezpečně a pohodlně s Apple Pay nebo Google Pay.
Do aplikace se přihlásíte rychle a bezpečně pomocí otisku prstu nebo Face ID.
S push notifikacemi budete mít vždy přehled o vyúčtování, samoodečtu a dalších klíčových událostech.
Jak si vytvořím účet v MŮJ ČEZ?
Pro vytvoření účtu použijte e-mail, který jste uvedli při podpisu smlouvy o dodávkách energií nebo dalších služeb. Pokud se rozhodnete použít jiný e-mail, budete potřebovat zákaznické číslo a další údaje ze smlouvy. E-mail, který je už registrován k jinému účtu MŮJ ČEZ, nelze pro novou registraci použít.
Jak obnovit heslo?
Pro obnovu hesla stačí použít email, který jste zadali při registraci do MŮJ ČEZ, nebo telefonní číslo, pokud ho máte uložené ve svém uživatelském účtu.
Odeslání e-mailu může trvat několik minut. Pokud vám odkaz nepřijde ihned, zkontrolujte složku Spam.
Jak si přidám jiného zákazníka do svého účtu MŮJ ČEZ?
Přihlaste se do webového portálu MŮJ ČEZ a klikněte na své jméno v pravém horním rohu. Zvolte možnost „Přidat zákazníka“ a vyplňte požadované údaje – zákaznické číslo a datum narození (nebo IČO, pokud přidáváte firmu). Poté odešlete žádost.
Na e-mail daného zákazníka odešleme odkaz, kterým vám udělí souhlas ke správě jeho služeb. Jakmile souhlas potvrdí, znovu se přihlaste do MŮJ ČEZ a v pravém horním rohu si přepněte na nově přidaného zákazníka. Teprve poté uvidíte jeho odběrná místa a služby, ke kterým máte přístup.
Na koho se mohu obrátit, když potřebuji s aplikací pomoci?
Pokud máte otázky k aplikaci MŮJ ČEZ zavolejte nám na 800 810 820. Jsme tu pro vás denně od 7 do 20 hodin. Nebo se za námi zastavte na některém z našich kontaktních míst, rádi vám pomůžeme.